גבר כבן 25 נהרג ואדם נוסף כבן 30 נפצע קשה בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שישי) סמוך לחיפה, בכביש 75 ממחלף יגור לכיוון לב המפרץ. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב כרמל קבעו את מותו של הפצוע בשטח ומפנים לבי"ח רמב"ם את הפצוע קשה, עם פגיעה רב מערכתית.



ככל הנראה מדובר בהתנגשות חזיתית ונבדק האם אחד מכלי הרכב נסע מסיבה כלשהי נגד כיוון התנועה. בוחני התנועה של זרוע תנועה חוף פתחו בחקירה.

הפאראמדיקים של מד"א, נגה ארז ואייל הלפמן שהגיעו למקום סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד, נהג אחד הרכבים, גבר כבן 28 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה כשהוא מבולבל עם פגיעות בחזה ובבטן, מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי לבי"ח רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה".



בתאונת דרכים נוספת שאירעה הלילה בשדרות ח"ן בקרית ביאליק, נפצע קשה גבר כבן 30. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב כרמל העניקו לו במקום טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח רמב"ם עם חבלת ראש כשהוא מורדם מונשם.