רחמים אהרוני הלך היום (ראשון) לעולמו בביתו בגיל 77, אחרי שככל הנראה לקה בליבו. אהרוני היה חבר בכנופיית הפשע של "כרם התימנים", נחשב ל"מוח" של הארגון וזכה לכינוי "גומדי". בצירוף מקרים מצמרר, ראיין אותו גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ביום חמישי האחרון, כשנושא השיחה היה מותו של אהרוני.



הסיבה לכך הייתה שיום קודם, אמר גזית בטעות שאהרוני כבר נפטר, מה שהוביל את אהרוני עצמו לצלצל אליו. "אתמול רצחתי אדם", אמר גזית למאזינים, "אמרתי בטעות שהוא אינו בין החיים והבוקר הוא צלצל אליי, שלום רחמים אהרוני, קיבלת הרבה טלפונים שהרגתי אותך בשידור, נכון? זה כי אני מטומטם, כי לא בדקתי, אני מתנצל ומביע את צערי העמוק".



"גרמת לזה שהמשפחה שלי מכל המדינה, ואנחנו משפחה לא קטנה, תהיה נסערת מההודעה שלך. התקשרתי כדי שתתקן. אני רוצה שתדע שאני חי וקיים! החיים ברוך השם כמו שאלוהים נתן לנו את החיים, מתגלגלים, הכל בסדר, על הכיפאק".

כנופיית כרם התימנים מוציאה שלדים מהארון - עובדה




רחמים אהרוני זכה לפרסום מפוקפק כאשר הורשע ברצח כפול במפעל "בר-בקר" באמצעות מכונה לקיצוץ בשר, ובעבירות סמים. כמו כן כיכב שמו ב"רשימת ה-11" שכללה בשנות ה-70' את ראשי הפשע המאורגן בישראל. הוא ריצה 30 שנות מאסר ובשנת 2014 שוחרר מהכלא. "הגורל הועיד לי דבר שהתגלגל בצורה לא נכונה", אמר אהרוני לגזית על הפרשה, "קרה מה שקרה, אני חי והם שמה, ובעוד מספר שנים, כשאני אלך לעולמי, אנחנו נשב, ניפגש שם ונדון בעניין".



גזית: "ומה תגיד בדיון שם, בעולם הבא, כשתפגשו?"


אהרוני: "שהם עשו טעות גדולה ומרה, שהביאה עליהם וגם עלינו צרה. אני מתכוון למנוחים שהלכו לעולמם. ואף אחד לא הכניס אף אחד למכונת בשר, זה סתם עלילה, זה סתם לא נכון. ישבתי 30 שנה בכלא, אבל אני לא רוצה לגרד בפצעים. אני שמח לשמוע שאתה מאחל לי חיים ארוכים וטובים. אני לא רוצה עוד הרבה. אני צריך עוד כמה שנים טובות ושלום על ישראל. אני בן 77, רוצה עוד 13 שנה, להגיע לגיל 90. אני לא רוצה יותר, מספיק".



בשנה שעברה שמו של אהרוני הפך מפורסם עוד יותר במשפט "רחמים לא ידע! הוא לא ידע!", שטבע הקומיקאי רועי בר-נתן בתוכנית "ארץ נהדרת", כאשר חיקה את דמותה של שרה דנוך, שהייתה מקורבת לאהרוני ולשותפו טוביה אושרי.