פוסט של חברת מועצת עיריית רעננה עדית דיאמנט, שקראה לחרם על מסעדה בעיר שהפכה לכשרה ושומרת שבת, הוסר אמש מדף הפייסבוק של "מרצ רעננה" לאחר הביקורת שנמתחה עליו.


 
דיאמנט קבלה על כך שמסעדת "ריבר" בעיר הפכה כשרה וסגורה בשבתות. בפוסט היא קראה לציבור שלא להגיע למסעדות שסגורות בשבת: "מסעדת ריבר רעננה החל מסוף השבוע הזה הפכה כשרה וסגורה בימי שבת. ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה חשובה, אני נפגעת אישית מהשינוי. אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני וללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחות בשבת. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו ויתמוך בעסקים שפתוחים בשבת". 

הקריאה להחרים את המסעדה עוררה סערה רבה. השר אריה דרעי תקף את היוזמה בטוויטר שלו.  "לחברים בסניף מרצ רעננה: להחרים מסעדה בגלל שהפכה לכשרה? חבל שעשיתם זאת. זה פוגע במיליוני יהודים בארץ ובעולם. חזרו בכם!"



מנכ"ל רשת "ריבר", טל נחמיה אמר בתגובה: "אנו מחזיקים כ-15 סניפים, חלקם כשרים וחלקם לא. המדיניות שלנו היא לתת לזכיין את חופש הבחירה, ולהחליט אם להיות כשר או לא. אנחנו לא מחפשים מלחמות". 
 
לאחר המחאה הוסר הפוסט על ידי מרצ. "הערב הוסר מהדף הרשמי של מרצ רעננה פוסט המבטא דעה אישית שלא הובנה כהלכה. אנו מצרים על אי ההבנה ועל מי שנפגע כתוצאה ממנה. דרכינו היא לעודד ולפעול למען חופש ופתיחת מקומות בילוי בסופי שבוע, בצד זה אנו מכבדים את זכותו הלגיטימית של כל אדם ועסק לבחור את דרכו", נכתב בדף.
 
.