חשדות חמורים בתום חקירה מאומצת: בעל מועדון נעצר היום (שני) בחשד להעסקת שלוש קטינות בנות 14-15 כחשפניות במועדון. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצר בחמישה ימים. 

עוד חשוד בעל המועדון כי ביצע באחת הנערות מעשה מגונה וכי שילם לנערה אחרת לצורך קידום פרסומי של המקום. בית המשפט, שהחליט כאמור להאריך את מעצרו, קבע כי קיים חשד סביר כי בעל המועדון עשה שימוש בנערות לצורכי קידום מעשי תועבה ושידול למעשי זנות. כמו כן, הוא חשוד בביצוע מעשה מגונה באחת הנערות. 
מעצרוהתאפשר בתום חקירה סמויה שניהל הימ"ר של תל אביב מאז חודש אוקטובר 2015, וזאת בעקבות תלונה שהתקבלה על ידי גבר שבילה במועדון, ואשר שטח לפני החוקרים כי הנערות נחשפות בגופן מול עשרות גברים מבוגרים שמבלים במקום מידי ערב. בימ"ר תל אביב פתחו כאמור בחקירה סמויה ובעטיה, לאחר שאספו ראיות לכאורה הקושרות את בעל המועדון למעשים, הוחלט על ביצוע מעצרו.
בבית המשפט טענה באה כוחו של החשוד כי מרשה כופר בחשדות המיוחסים לו. לדבריה, בכל מקרה מרשה לא ידע כי מדובר בקטינות וכי הוא לא ביצע מעשה מגונה באף אחת מהן. נציין, כי לחשוד אין זו הסתבכות ראשונה עם החוק, כיוון שבעבר נחשד בשורה של התפרצויות לדירות וזאת בעת ששיתף פעולה עם מי שהייתה אז חברתו.