"יזם נדל"ן בכיר ומוכר הציע לי טובות הנאה תמורת שילוב של תכנים מסחריים במהלך השידורים", כך חשף הערב (רביעי) הכתב הכלכלי של ערוץ 10 מתן חודורוב. בפוסט שהעלה חודורוב לעמוד הפייסבוק שלו, הוא סיפר גם כי יזם הנדל"ן סיפר לו שאנשי ציבור נוספים קיבלו הצעה דומה, ולפחות אחד מהם הביע עניין להסכים לה. 



"יצאתי הבוקר המום מפגישה עם יזם נדל״ן בכיר ומוכר, שהציע לי טובת הנאה – לא פחות – תמורת שילוב תכנים מסחריים מטעמו, בשידורי ״חדשות 10״ וכאן בעמוד הפייסבוק שלי", כתב חודורוב. הוא הוסיף כי "בין היתר הוא ביקש ממני להמליץ ב"אגביות" מול המצלמות על קרן פיננסית חדשה שישיק בקרוב, כפלטפורמת השקעה אטרקטיבית, תמורת אחוזים שאגרוף כביכול מהרווחים שיצטברו בה".



הכתב סיפר גם כי "אותו יזם גם סיפר שפנה לשני אנשי ציבור נוספים, ולפחות אחד מהם הביע לדבריו עניין בשיתוף פעולה עם השיטה המושחתת הזו". חודורוב כתב כי החליט, בעצה אחת עם מנכ"ל חברת החדשות, לתעד את המפגש עם היזם: "עדכנתי מיד את מנכ״ל חברת החדשות, גולן יוכפז, ובהתייעצות עמו יצאתי לתעד (שלא כדרכי) את המפגש במצלמה נסתרת, כשבסמוך לה הקלטתי כמה שיחות טלפון עם היזם כדי לדלות ממנו פרטים". 






 

יצאתי הבוקר המום מפגישה עם יזם נדל״ן בכיר ומוכר, שהציע לי טובת הנאה – לא פחות – תמורת שילוב תכנים מסחריים מטעמו, בשידורי...

Posted by ‎מתן חודורוב‎ on Wednesday, February 3, 2016