שוטר תנועה, שנחשף ב"מעריב" כי עצר שני הורים ואת בנם האוטיסט בכביש ראשי בלילה ומנע מהם לחזור לביתם - הושעה מתפקידו. זאת לאחר תחקיר ראשוני של האירוע ועד בירור כלל הנסיבות. 
בנוסף, עקב חומרת האירוע, הגיע לביקור בבית המשפחה ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ירון בארי, יחד עם מפקד מחוז מרכז במשטרת התנועה. השניים שוחחו עם המשפחה על נסיבות המקרה והתנצלו על התנהגותו של השוטר.
כפי שפורסם לראשונה במעריב, המשפחה, שני בני זוג ובנם בן ה-18 הסובל מאוטיזם, חזרה בסוף השבוע האחרון מבילוי משפחתי באזור השרון, כששוטר עצרם. "יצאנו לאכול עוגה בבית קפה במשמר השרון", שחזר האב בפוסט שכתב בפייסבוק לאחר המקרה. “בדרך חזרה הביתה לבת חפר, לאחר שנאלצנו לחזור עקב צרחות של הבן (האוטיסט) בבית הקפה, עצר אותי שוטר". 

  
לדברי אב המשפחה, השוטר מצא כמה ליקויים ברכב, שלטעמו חייבו להשבית אותו לאלתר. השוטר התעקש כי המשפחה תזמין על חשובנה גרר ותמצא דרך עצמאית להגיע הביתה. 
"כל זה קורה בכביש המהיר מכפר יונה לניצני עוז, בלילה. השוטר הנכבד עמד בתוקף כי אשתי, אני והבן, שהחל להשתולל ללא שליטה כתוצאה מהמצב, לא נמשיך לנסוע ברכב, נזמין מונית, נזמין גרר", כתב בפוסט. 
"כל תחנוניי לשוטר", העיד האב בצער, "שיאפשר לנו להמשיך לנסוע בליווי של הניידת לבת חפר הרחוקה ממקום האירוע קילומטרים ספורים, לא עזרו”.
האב הדגיש כי השוטר התייחס למצב של בנו בביטול. “אני לא מאחל לך שיהיה לך ילד אוטיסט, אני כן מאחל לך שתהיה בראשך קצת בינה ובחזה עטור האותות שלך קצת לב. דרך ארץ קדמה לתורה ובטח לחסר ישע".