מושית פישר צעירה בת 23 מראשון לציון, התמוטטה בשעות הבוקר (שבת) במועדון "הבלוק" בתל אביב. חבריה הזעיקו את מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים "איכילוב" בעיר, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה. בית החולים הזעיק את המשטרה שבדקה את הטלפון שלה והחלה בחיפושים אחר החשוד, שטרם נתפס. 



אמה של מושית, צופית פישר, סיפרה ל"מעריב אונליין", כי בתה הלכה לבלות במועדון עם גבר בן 30 שלא הכירה קודם. לדבריה, בגלל שלא הכירה אותו, היא ביקשה מחבריה לבוא איתה, והם אלה שהצילו את חייה. 



בתשובה לשאלת "מעריב אונליין", מה יש לה להגיד לצעירים, אמרה: "אל תאמינו לאף אחד. הסברנו לבת שלנו שכשהיא הולכת לבלות שלא תשתה משקה מכוס אלא רק מבקבוק ושלא תשאיר את הבקבוק ללא השגחה". היא סיפרה כי המשפחה תכננה לחגוג לאבא שלה יום הולדת ואמרה כי בתה לא היתה עושה משהו שימנע ממנה להגיע. האם הוסיפה כי הבת לא לוקחת סמים.



"אל תאמינו לאף אחד". צופית פישר. צילום: אורית בראון
"אל תאמינו לאף אחד". צופית פישר. צילום: אורית בראון



עוד אמרה צופית פישר, כי "אני מוכנה להזדהות בשמי המלא כדי להזהיר את כל ההורים וכל הצעירים: "כשיוצאים לבלות אל תאמינו לאף אחד. גם לא לאנשים שאתם מכירים. "עוד אמרה האם, כי היא מדברת עם התקשורת כדי שמה שקרה לה לא יקרה להורים אחרים".



מועדון "הבלוק". צילום: אבשלום ששוני
מועדון "הבלוק". צילום: אבשלום ששוני