אסון בפתח תקווה: ילדה כבת שלוש במצב קשה לאחר שנפגעה מחפץ כבד שנפל עליה במהלך אירוע משפחתי בחצר אירועים בפתח תקווה. ככל הנראה מדובר בארון שנפל על הילדה בעת ששיחקה בחצר. 



חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים תל השומר כשהיא במצב קשה, מעורפלת הכרה עם פגיעת בראשה. מבית החולים דווח כי הילדה מטופלת כשהיא מורדמת ומונשמת.



חובש רפואת חירום במד"א חמודי שלאעטה ופרמדיקית מד"א מרינה ויסוקין שטיפלו בילדה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילדה כבת שלוש שוכבת בחצר כשהיא בהכרה מעורפלת, המקום היה מלא באנשים שחגגו אירוע משפחתי. הילדה סבלה מחבלת ראש, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי, מתן נוזלים וחמצן ופנינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".



בתאונה נוספת שהתרחשה הערב הערב, ילד כבן חמש נפל מסולם בגובה של כמטר וחצי ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים תל השומר במצב קל עד בינוני עם חבלת בטן.



מוקדם יותר דווח על נער כבן 14 שנפגע בעת שנפל מאופנוע במהלך מירוץ אופנועים של נערים סמוך למכון וינגייט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני עד קשה עם פציעות בגפיים ובבטן.