לא להאמין: על הסיפור החם שרץ עכשיו ברשת כנראה לא הייתם שומעים אלמלא בחורה בשם דניאל דנינו בחרה להעלות אותו לפייסבוק ולהזכיר לנו שיש אנשים טובים על הפלנטה וכן, גם בישראל.



דנינו כתבה כי אתמול, בעת שהייתה על הרכבת בדרכה הביתה מהבסיס, היא שמעה שיחה של חיילת עם חברת החשמל וממנה הבינה כי החיילת ואמה חייבות לחברת החשמל כסף והן על סף ניתוק. החיילת ניסתה לשכנע את נציגת חברת החשמל תוך שהיא בוכה שידחו להן את הניתוק, אך ללא הצלחה. בשלב הזה, אדם נוסף שהיה במקרה עד לשיחה, לקח את הטלפון של החיילת ונתן לנציגה מספר אשראי ושילם את החוב. מדובר באדם שאינו מכיר את החיילת ופשוט החליט לעשות מעשה טוב והאיר את יומה (ואת ביתה) של החיילת.



דנינו כתבה פוסט מרגש על האיש, אופיר יצחק, אותו היא כינתה "מלאך": "חברים תכירו את המלאך אופיר יצחק האיש בלי הפייסבוק אבל עם הנשמה הכי ענקית שיצא לי לפגוש! היום בשגרה הקבועה שלי אני עולה לרכבת שיוצאת מתחנת לוד בשעה 16:27 בדרך חזרה לבית מהבסיס, מתיישבת במקום ליד החלון, שמה אוזניות ונרגעת מהיום".



 

חברים תכירו את המלאך אופיר יצחק האיש בלי הפייסבוק אבל עם הנשמה הכי ענקית שיצא לי לפגוש ! היום בשגרה הקבועה שלי אני עולה...

Posted by Daniel Danino on Monday, February 15, 2016


"פתאום אני שומעת שיחה של בחורה צעירה חיילת כמוני שמתקיימת ממשכורת של חיילים, בת יחידה, לאמא חד הורית שמתחננת לחברת החשמל לא לנתק אותה מהחשמל בבית עד ה-28.1 שאמא שלה תקבל את הקצבה שלה מהביטוח הלאומי (האמא נכה שמתקיימת מקצבה זו בלבד) והם אטומים כרגיל - ניתקו להם את החשמל והיא בוכה בהיסטריה", כתבה דנינו.



"ופתאום מלאך מגיע משום מקום 'חוטף' לה את הטלפון, משלם מכיסו האישי חוב לא קטן בכלל על סך 1,950 שקלים ומביא לה מספר קבלה לאימות ועושה את זה באהבה גדולה שלבחורה הצעירה הזאת תיהיה שלווה. בן אדם של מעשים, ערכים, צניעות ועם לב הכי גדול שפגשתי!", המשיכה דנינו וסיכמה בהתרגשות: "אני יורדת מהרכבת עם תקווה ואמונה בבני אדם. יש עוד כמה טובים שעושים בשביל אחרים ללא ציפייה לקבלת תמורה בכלל. נשארתי פעורת פה וללא מילים ומלאת תחושת גאווה להיות חלק מהעם הזה שנרתם לעזרת האחר ברגעי מצוקה. חברים תשתפו את הפוסט שיגיע לאנשים שמכירים את הבחור המדהים הזה שיתמלאו בגאווה!!".