גילויים חדשים על מחדל העסקת חיים ביטון, הנהג שגרם לתאונת האוטובוס הקטלנית השבוע: היום (רביעי) נחשף בחדשות 10 כי ביטון גרם לתאונת דרכים נוספת, שלא פורסמה עד כה, לפני כשלושה חודשים. זאת בנוסף לתאונה שגרם לפני שנתיים, בעקבותיה הושעה מתפקידו. כמו כן, צוין בלפחות שני דוחות באגד כי הנהג מסוכן. בדוח אחד אף נרשם מפורשות כי יש "להוריד אותו מהכביש". 



לפי חדשות 10, ביטון התנגש במכונית פרטית לפני כשלושה חודשים, בתאונה שתועדה במצלמה. הנהג שנפגע, אשר פוצה ב-15 אלף שקל מהחברה, טען כי זיהה עוד לפני התאונה שהנהג נוסע בצורה מסוכנת וחריגה. 



כמו כן, התגלה כי באגד החזיקו שני דוחות שהצביעו על ביטון כנהג מסוכן. בדוח אחד, מ-2014, בוחן נהיגה שבדק את ביטון טען כי הוא "נקלע למצבי סיכון שלא יוכל לצאת מהם". בדוח שני אף נרשם מפורשות כי "יש להוריד אותו מהכביש". 



ביטון היה הנהג בקו 402, מירושלים לבני ברק, שהתנגש במשאית וגרם למותם של שישה אנשים השבוע. מוקדם יותר היום הוא שוחרר למעצר בית, לאחר ששהה במעצר במשך כשלושה ימים.

ביטון מואשם במספר עבירות חמורות, כשחוקרי המשטרה מאשימים אותו כאחראי הבלעדי בתאונה הקטלנית. החשוד יואשם בגרימת מוות ברשלנות, התנהגות הגורמת נזק ואי שמירת רווח. כמו כן, הוא חשוד שחיבל גם ב"קופסה השחורה" (הטכנוגרף) של האוטובוס מיד לאחר התאונה על מנת לשבש את חקירת התאונה. ביטון הודה כי הוציא את הטכנוגרף ממקומו. במצלמות הטלוויזיה נקלטה השיחה שלו עם חוקר המשטרה שאמר לו "אל תשחק איתי משחקים".