האם כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' מסתבך גם הוא, כמו שורה של אישי ציבור וידוענים, בפרשה של הטרדה מינית? שדרנית הקווים לשעבר בקי גריפין  האשימה היום (חמישי) בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את ברקוביץ' כי הוא הטריד אותה מינית: "הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים -- במקום הומה אדם -- ומן הסתם העפתי אותו ממני. הוא המשיך, וניסה לגרום לי לעזוב את המקום כדי ללכת איתו לחדר שלו בבית מלון כי הוא היה לדבריו "מת לקרוע לי ת׳צורה". 



בקי גריפין. צילום: פלאש 90
בקי גריפין. צילום: פלאש 90


"אני מוכרחה לציין", הוסיפה גריפין, " שעד אותו ערב לא הייתה לי שום היכרות מוקדמת עם האיש שבעיניי דוחה מכל מבחינה. הוא גם היה כבר נשוי.

מעבר לכעס מהחוצפה המטורפת -- הרגשתי בעיקר עלבון והשפלה. מי הוא חושב שהוא? חתיכת אפס". לדברי שדרנית הקווים לשעבר, מעשיו של איש הכדורגל הם פליליים: "היה ברור שהוא חי בתחושה שהכל מותר ומגיע לו. הוא מעל כולם וגם מעל החוק. כי כן, מה שאייל ברקוביץ׳ עשה לי -- זו עבירה פלילית. וברור לכם, שאני לא היחידה, נכון?איכס. להקיא". 

גריפין סיימה את דבריה בעקיצה מקצועית לכיוון כדורגלן העבר, וציינה: "אם כבר אפס, אז מתוק שלי, שמעתי את התכנית שלך פעם אחת ברדיו בלבד -- לצרכי עבודה. זה לא יקרה יותר כי אני לא אתרום כלום לדבר שאתה מרוויח ממנו כסף. אבל, כדאי שתדע שאתה יוצא טמבל כל פעם מחדש. קוראים לו Lebron James, לא Levron". 


טרם התקבלה תגובתו של אייל ברקוביץ', ולכשתגיע תתפרסם במלואה.