נחשפה פרשת הטרדות מיניות אזור המרכז בין תלמיד למורה שניצלה את יחסי המרות ביניהם. כבר מעל חודש שנער בן 15 מאזור המרכז לא מגיע לבית הספר, זאת כיוון שלטענתו ולטענת אביו, רכזת השכבה המלמדת אותו תנ"ך והיסטוריה נגעה במקומות אינטימיים בגופו. 



"זה התחיל בשאלות מטרידות ובחדירה לצנעת הפרט", סיפר האב ל"מעריב־השבוע". "תוך כדי השאלות היא הייתה מלטפת אותו. לאחר מספר פעמים שקראה לו ונגעה בו באופן לא מכובד הילד הבין שמשהו לא בסדר. כשהפסיק לבוא, המורה איימה עליו שתספר להורים שעשה מעשים עברייניים". לדברי האב, המורה הייתה מתקשרת ומודיעה כי הילד הרביץ, גנב וברח מבית הספר. "הייתי מעניש את הילד. בדיעבד, על לא עוול בכפו. הילד התחנן כמה חודשים שנעביר אותו בית ספר". 



לדברי האב, לפני כחודש התחיל להטיל ספק במעשי העבריינות שהרכזת דיווחה עליהם. "אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שאף תלונה לא מגיעה אלי מהורים אחרים. כששאלתי על כך היא התחילה להתקשר בעצמה להורים אחרים ולספר על בני דברים רעים. רק אז ההורים התקשרו והחלו לשאול אם בני מזיק כמו שהיא מתארת". בשלב הזה פנה האב למנהלת המוסד וביקש את התערבותה בנושא, אולם לטענתו היא לא סייעה בדבר. בעקבות זאת ניגשו האב והבן אתמול למשטרה והגישו תלונה נגד המורה.



עו"ד אסף דוק, המייצג את הקטין, מסר ל"מעריב־השבוע" כי "הקטין עבר התעללות מחפירה במסגרת בית ספרית לאורך שנה. המעשים כרגע נבדקים על ידי המשטרה ואנו ממתינים לשמוע את תוצאות החקירה".



ממשרד החינוך נמסר: "היועצת מכחישה את המיוחס לה. הנושא בחקירת משטרה, והמשרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה". מהמשטרה נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס לפרטים, כשמדובר בקטין".