דרמה כזאת נדיר לראות בעיצומה של חתונה. עימות חריף בין חתן וכלה תושבי הקריות על גובה הסכום שיכתוב בכתובה הוביל לתגובה קיצונית מצדו. החתן "נעלם" מהאולם מיד אחרי החופה ואיתו כל האורחים, שהבינו שאין טעם להישאר. החתונה הופסקה באבה ואשתו הטרייה נותרה לבדה עם שיברון לב, בושה וחוסר אונים. כעת היא מבקשת מבית הדין הרבני בעירם לחייב אותו לפצותה בחצי מיליון שקל מזונות וכן בתשלום כתובתה בסך 180 אלף שקל.



תחילתה של הדרמה לפני כשנתיים. בני הזוג, בשנות הž־20 לחייהם, הכירו באמצעות חברים ומהר מאוד התפתחה ביניהם אהבה גדולה. הזוגיות נהייתה מושא לקנאה בקרב חבריהם של בני הזוג והם היו ממש זוג אידיאלי. הנישואים היו שאלה של זמן.



באמצעות פרקליטה, עו"ד דוד רוזן, מגוללת האישה את הדרמה שעברה עליה בערב הכלולות. לדבריה, הזוגיות עם בעלה ידעה רק עליות. ההחלטה להינשא גם היא הייתה משותפת וזאת מתוך אהבה גדולה.



ואז הגיע הרגע שלפני החופה, שבו החלו השניים להתווכח. היא דרשה ממנו לכתוב בכתובה סכום של 555 אלף שקל - נגד עין הרע. אלא שהבעל התעקש לכתוב סכום של 180 אלף שקל. הוויכוח גלש עד רגע לפני טקס החופה. הבעל הבליג, הספיק לנפץ את הכוס, שמע את הברכות, קידש את אשתו, אבל אז החליט לעשות מעשה.



זמן קצר לאחר החופה הוא נטש את האולם והותיר אחריו את כל האורחים המומים. כשהדבר נודע להם הם עזבו בזה אחר זה את המתחם בעקבותיו. "הבעל גרם לצער רב ולשיברון לב ביום המאושר בחייה של אשתו", על פי כתב התביעה, "נוסף לכך, הורי הבעל שיתפו עמו פעולה והבעל בחר לעזוב את אשתו ולחזור לבית הוריו", ציינה האישה, "כל ניסיונותיה להתקשר אל הבעל או לשלוח לו מסרונים עלו בתוהו והבעל נעלם לאחר החתונה כלא היה. האישה, גם כשננטשה, עשתה כל שביכולתה להחזיר לחיקה את אהבת חייה - אך לא צלחה בכך. מאז חתונתה חייה השתנו לגמרי ונהרסו, והיא עושה כל שביכולתה לשקם עצמה... היא זכאית לפיצוי על הסבל הרב ועל הבושה הרבה שגרם לה, בהטביעו בה בעל כורחה אות קין כ"גרושה", לשון כתב התביעה.



עו"ד רוזן הסביר כי מקרה זה אופייני למצבים שבהם אחד משני בני הזוג אינו בשל ואחראי להתחתן, ופשוט קם ונעלם. "האישה הרבה פעמים נשארת בצערה והופכת לבת ערובה של הבעל, עד שיסכים לשלום בית או לשחרור התרת הנישואין בפיצוי הכתובה ועוגמת הנפש".



נוסף לדמי הכתובה ולפיצויים האישה תובעת מזונות חודשיים בסך 5,000 שקל ומבקשת להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ. טרם הוגש כתב הגנה.