חוקרי משטרת ישראל עצרו במהלך השבועיים האחרונים ארבעה צעירים תושבי הנגב, בחשד שעשו מעשי סדום בקטין בן 17, ולאחר מכן סחטו אותו והעלו סרטון לרשת החברתית פייסבוק. כל הארבעה הובאו היום (ראשון) להארכת מעצר והוגשה נגדם הצהרת תובע.

החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל לפני כשבועיים במשטרה משירותי הרווחה של העיר רהט אודות סרטון שהועלה ברשת החברתית ובו נראים מעשים מגונים ומעשי סדום קשים שבוצעו בנער בן 17 תושב העיר. 

מהחקירה עלה כי במהלך חודש ספטמבר הגיעו למקום מגוריו של הקטין ארבעה בחורים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי העיר, ובאיומי אקדח אילצו אותו להתלוות אליהם. הם לקחו אותו לאזור מבודד בעיר, שם התעללו וביצעו בו מעשי סדום ולאחר מכן הכניסו אותו לתא המטען של הרכב וכשהגיעו לשכונת מגוריו הוציאו אותו ושוב היכו אותו. עוד עלה, כי הם סחטו אותו וביקשו שישלם להם כסף על מנת שלא יעלו את הסרטון לרשת והוא שילם להם בשתי הזדמנויות. 


במהלך השבועיים האחרונים נעצרו כל הארבעה, וקשרו את עצמם למיוחס להם. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור מאוד וכי מיד עם קבלת ההודעה מרשויות הרווחה ברהט נפתחה חקירה והחלו בביצוע פעולת מודיעיניות וחקירתיות לאיתור המעורבים שנעצרו. עוד נמסר כי ישנה חשיבות לעבודה בשילוב זרועות עם גורמי הרווחה וגורמים טיפוליים וחינוכיים - דבר המאפשר טיפול מקיף ומקצועי.