החניכים והחיילים בניווט. "זו המשפחה שלי"
החניכים והחיילים בניווט. "זו המשפחה שלי"
"היה אירוע מאוד מרגש, מכבי צעיר ערכו טקס אש ורשמו "כולנו טל" ואת הסמל של אגוז, וכל צוות קיבל גיטרה עם חריטה של "כולנו טל", מספרת נוי. "הסברתי להם שניווט זה לחפש דרך בחושך כי רוצים להגיע ליעד מסוים, וככה זה בחיים, מנסים לעבור משהו כדי להגיע ליעד הנכון. 'כולנו טל' זה לא רק על טל, כולנו מכירים לוחמים שנפלו. בכולנו יש את הילד הקטן הזה עם ערכים של אהבת הארץ. על החולצות שחילקנו לחניכים ולחיילים רשמתי שורה משיר של אמיר דדון: "ואם יכולתי רק לזכור, לכל אחד יש את הדרך לעבור, אבל בסוף כשזה נגמר יש תשובה לכל דבר ".

טל יפרח ז"ל
טל יפרח ז"ל
"לא היה מדריך רגיל". הניווט לזכר טל ז"ל
"לא היה מדריך רגיל". הניווט לזכר טל ז"ל

צור, שהיה חניך של טל בתנועת מכבי צעיר, מספר שטל היה הרבה יותר ממדריך והיווה מודל לחיקוי: "טל לא היה מדריך רגיל. הוא היה מי שהוא ולא ניסה ליצור דמות של מישהו אחר, בלי דיסטנס, בגובה העיניים. הוא נתן לנו טיפים על התיכון ועל איך להתחיל עם בנות. הוא היה קורע מצחוק והערצנו אותו. אנחנו זוכרים דברים שהוא עשה עד היום, אי אפשר היה  לא לאהוב אותו. הוא היה ערכי מאוד וציוני,  ודאג להעביר את זה לנו". 

צור מספר שהחניכים לשעבר של טל שמחים לקחת חלק בהנצחתו, ומספר גם על על רגע מרגש שהתרחש בניווט:
 "אחותו נוי הקריאה מכתב שכתבתי מיד אחרי שטל נהרג. כולנו התפרקנו ובכינו. עברנו טראומה קשה עם המוות של טל, וזה חלק מהילדות שלנו. היום אנחנו כבר בגיל שמתגייסים לצבא, וזה לא פשוט".