התאונה הקטלנית על כביש 6: נהג הרכב שהסגיר עצמו אתמול למשטרה, אמנם קשר עצמו בחקירתו למקום התאונה, אך הכחיש את החשדות כי הוא זה שפגע בהילה מיכלי, תושבת קרית טבעון בת ה-36 וגרם למותה. בעקבות הדברים החליטו הבוקר (רביעי) במשטרה להשאירו במעצר ולהביאו כבר הבוקר בפני שופט, זאת על מנת לבקש את הארכת מעצרו. 
בתאונה שאירעה אתמול, נפגעה מיכלי מרכב בשעה שירדה לשול הדרך ויצאה ממכוניתה. לאחר מצוד שביצעה המשטרה, אותר החשוד כנהג הפוגע, גבר כבן 60 מחדרה. כאמור, הוא הסגיר עצמו למשטרה ונחקר על ידי בוחני התנועה של משטרת ישראל.
התאונה הקטלנית אירעה סמוך למחלף חרשים לכיוון צפון ומחקירה של משטרת התנועה עולה כי הרכב בו היו מיכלי, אמה ושלושת ילדיה - תאומים בני שנה וילד בן חמש, איבד שליטה מסיבה שעדיין נבדקת. כאשר הנהגת יצאה מהרכב, בעת שהיה בשול הדרך, רכב אחר פגע בה ועזב את המקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של מיכלי לאחר מאמצי החייאה. מתנדב באיחוד הצלה באזור השרון, יאיר פרוש, שהיה מהראשונים שהגיעו למקום, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנהגת רכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה. נוסעי הרכב שנפצעו טופלו בזירה על ידי חברי יחידת האופנועים של איחוד הצלה, כשהם במצב קל".