גל הטרור הנוכחי גבה קורבנות רבים מאז תחילתו, באירוע הרצח של אלכסנדר לבלוביץ' שנהרג בפיגוע האבנים בערב ראש השנה בירושלים, עומד מספר הנפגעים על 358 בני אדם, מהם 33 הרוגים, ו- 325 פצועים, מהם: 31 פצועים באורח קשה, שמונה באורח בינוני עד קשה, 48 באורח בינוני, 13 במצב קל עד בינוני ו-225 פצועים באורח קל. בנוסף טיפלו צוותי מד"א בלמעלה מ-114 נפגעי חרדה, זאת ב-230 אירועי הטרור ששטפו את המדינה.



מנכ"ל מד"א אלי בין אמר כי "כוחות מד"א נמצאים בחצי השנה האחרונה בכוננות גבוהה לנוכח גל פיגועי הטרור בכל רחבי הארץ, אנו מוכנים וערוכים לכל תרחיש ואירוע בכל מקום ועושים לילות כימים למען משימת הצלת החיים. בשם כל עובדי ומתנדבי מד"א אני מבקש להשתתף בצערן של כלל המשפחות השכולות ולאחל החלמה מהירה לפצועים".



לפני שלושה ימים חייל כבן 20 מיחידת "עוקץ" נפצע באורח קל בפיגוע דריסה שהתרחש הבוקר (שישי) בצומת גוש עציון. המחבלת הדורסת חוסלה על ידי כוחות הביטחון במקום. מתחקור עולה כי שלושה חיילים הלכו ברגל במשימת סיור. מחבלת שהגיע עם רכבה למקום ביצעה את פיגוע הדריסה. החיילים במקום ירו לעברה בעודה ברכב וחסלו אותה. לאחר מכן ברכבה של המחבלת נמצאה סכין. המחבלת היא אמאני סביתאן (35) מחוסאן. נשואה ואם לחמישה ילדים.