הסערה לא נעלמת:  החיקוי של העיתונאי אראל סג"ל, שנטען כי לעג לח"כ סתיו שפיר בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 ממשיך לעורר הדים. חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, שישבה בפאנל התוכנית והייתה שותפה לצחוק המתגלגל בעקבות החיקוי, שוחחה בנושא עם דנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אראל עם הפאה היה חתיכת מכוערת", אמרה גבריאלי. "הצחוק היה צחוק מהפאה, היה שם הומור, הייתה סאטירה, אפשר להתווכח אם היא הייתה בטוב טעם או לא. בחדר האיפור הייתה איזו שיחה על ענייני 'תוכעס' רפואיים, שמישהו שיתף והסתלבטו עליו. בגלל זה - ומי שצפה באייטם יכול היה לראות - כשאראל דיבר על עצמו, אז הוא הרים את האצבע ואמר 'בלי כיסא' וכולם התפקעו מצחוק".

"הוא לא צחק על סתיו, הוא דיבר על עצמו בלשון זכר", הגנה גבריאלי על סג"ל. "לקחת את זה ולהפוך את זה, היא דיברה שם על פנטזיות מיניות והטרדה מינית, זה הרי זילות של המאבק בהטרדות המיניות. לא היה כאן שום עניין שוביניסטי. היה להם נוח להציג את זה כחבורת גברים שוביניסטית שמסתלבטת על סתיו. כשמוטי קירשנבאום ז"ל עטה פאה בלונדינית והוא כאילו התחפש לאנסטסיה מיכאלי, למה אז זה היה בסדר?".

"את טוענת שסתיו שפיר עושה הון פוליטי", אמרה ספקטור, וגבריאלי אישרה: "בוודאי, ועל כלום. הוא לא אמר את זה באמת. יש כאן חוסר יכולת של השמאל ושל תקשורת השמאל להכיל את הקיום של ערוץ 20 כערוץ לגיטימי. כשערוץ 20 מבקר, אז הוא מסית או מטריד מינית. כשעיתון 'הארץ' מבקר את הנשיא ריבלין אז זו ביקורת לגיטימית. איפה כל הצעקות על חופש הביטוי כשניסו לפני לא הרבה זמן לסגור את ערוץ 10? מה עם חופש הביטוי?".



בתגובה לדבריו של שריג שערוץ 20 הוא ערוץ של "מתנחלים חובשי כיפה", ושאותו לא קיבלו לשם בגלל זה, ענתה גבריאלי: "את השבת האחרונה ביליתי אצל רב משכמו ומעלה, ליאור דיין, שיש לו תוכנית בערוץ 20".

על חייה האישיים אמרה גבריאלי: "זה לא כואב לי להיות גרושה. כואב לי, ולעולם יכאב לי, ולעולם תהיה לי רגישות גבוהה לבן שלי הגדול, מיכאל, שהוא הבן של לירן (שטראובר), על מה שעוללתי לו. אני מתייחסת ללירן כמשפחה שלי, הוא אבא של הבן שלי. אף פעם לא היו לי איתו עניינים שהגיעו למיכאל. אסור שזה יגיע".

הכנת הכתבה: אסף נבו