עשרות אלפי מטיילים פקדו היום (שבת) את הפארקים ואת יערות הקרן הקיימת לישראל ברחבי הארץ. המבקרים נהנו ממזג האוויר הנעים ומהפריחות המרהיבות, שעדיין מעטרות את הטבע. יערני קק"ל מבקשים להזכיר כי חל איסור על קטיפת פרחים מוגנים כדי לאפשר הפצה והתחדשות של הפריחות גם בשנה הבאה.

 
המוקדים העמוסים ביערות הצפון הם יער ביריה וחניון עין זיתים, יער בית קשת ואגמון קק"ל החולה. אלפי מטיילים הגיעו לצפות בפריחת אירוס הגלבוע ביערות הגלבוע, שם פרוסים לקבל את פניהם מדריכי קק"ל.
 
עשרות אלפי מטיילים ביקרו גם ביערות המרכז, בין היתר, ביער בן שמן, יער קדימה, יער האילנות פארק עדולם, יערות ירושלים, בפארק הארזים ובמצפה נפתוח ביער מורדות רמות.
 

אלפי מטיילים נרשמו גם בדרום הארץ, יער המלאכים שחריה,יערות שוקדה בארי וכיסופים. גם חניון יער שרשרת הסמוך לנתיבות היה עמוס במטיילים. 

מרבדי פריחה בצפון. צילום: קק"ל
מרבדי פריחה בצפון. צילום: קק"ל



התחזית המעודכנת להיות היא עננות בינונית וגבוהה עם עליה נוספת של הטמפרטורות שיהיו גבוהות מהרגיל בעונה. בדרום הארץ ייתכן טפטוף. אחר הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך החוף. הלילה יהיה מעונן בעננות בינונית וגבוהה. גם מחר יהיה מעונן בעננות בינונית וגבוהה. יוסיף להיות חם מהרגיל בעונה וצפוי גשם מקומי בעיקר בדרום ובמזרח. בתוך כך קיים חשש משיטפונות בדרום ובמזרח.