תאונה קשה אירעה הערב (שלישי) בכביש 25 סמוך לכניסה למושב נבטים: חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי למספר פצועים, בהם: שניים שנפצעו אנוש ומתו מפצעיהם, ושניים נוספים שנפצעו באורח קשה ובינוני.



מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב פרטים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של גבר כבן 40 ונער כבן 15 הלכודים ברכב ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים סורוקה ילדה כבת 7 במצב קשה עם פגיעות חזה ובטן בהכרה מלאה וגבר כבן 30 במצב בינוני בהכרה, במצב יציב, עם פגיעת חזה.

חובש בכיר במד"א, רונן גריזק, סיפר: "כשהגענו ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד הרכבים נלכדו גבר כבן 40 ונער כבן 15, הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק. ניסינו להעניק להם טיפול ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. ילדה כבת 12 שחולצה מהרכב בהכרה מלאה טופלה במקום ופונתה במצב קשה עם חבלות בבטן ובחזה וטיפלנו בגבר נוסף כבן 30 מהרכב השני שסבל מפגיעת בטן ופינינו אותו במצב בינוני".

"המראה היה נוראי, אנשים זעקו מהרכב. עד שהגיעו כוחות ההצלה והחלו לחלץ אותם וצוותי מד"א להעניק טיפול רפואי. זה מראה שלא אשכח אף פעם", סיפר נהג שהיה עד לאירוע. כל האזור נסגר לתנועה למשך זמן ממושך והמשטרה הפנתה את הרכבים לדרכים חלופיות.

רכב הטויטה סטה מדרכו ועלה על שטח הפרדה


מחקירה ראשונית של בוחני משטרת ישראל עולה כי הרכב מסוג טויוטה קורולה הגיע מכיוון באר שבע לדימונה. מסיבה שאינה ברורה ובשלב זה ונחקרת על ידי הבוחנים, סטה הרכב, עלה על שטח הפרדה והתנגש ברכב מסוג פיאט 500 שהגיע מהכיוון הנגדי.
 
נהג הטיוטה בן 53 תושב הפזורה ובנו בן ה-15 נהרגו. בתו בת ה-8 שהיתה עימו ברכב נפצעה באורח בינוני.  נהג הסיאט, בן 22 תושב אילת, נפצע באורח בינוני. בוחני משטרת ישראל ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.
 
בתאונה קשה נוספת בדרום, נפצעה קשה אישה מפגיעת רכב ברחוב לוס אנג'לס פינת ששת הימים באילת. היא פונתה ע"י מד"א לבית החולים יוספטל.