השוטר נתן יוסיפוב שנפצע לפני שלושה חודשים באורח קשה באירוע הדריסה בצומת המוסכים בנצרת, מת הבוקר (שישי) מפצעיו בבית החולים רמב"ם שבחיפה. במהלך האירוע שהתרחש בסוף חודש פברואר, הורה יוסיפוב לנהג הדורס, תושב נצרת, לעצור את רכבו לבדיקה, אז זה בתגובה - האיץ את המהירות ופגע בו. הבוקר, כאמור, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלווייתו תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין שבמגדל העמק.



בתחילת חודש מרץ כבר הוגש כתב אישום בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות ונהיגה ברכב ללא ביטוח נגד הנהג ג'ורג' הישאם גרייב (19), שהסגיר את עצמו למשטרה מספר שעות לאחר האירוע. כעת כתב האישום צפוי להשתנות בעקבות הנסיבות וככל הנראה הוא יואשם בהריגה. 


הדורס לא עצר ולא הזעיק עזרה


הדריסה אירעה בשעות הערב, עת ביצעו השוטר יוספוב ופקח העירייה מחמד עזאם, במסגרת תפקידם, פעילות לבדיקת רישיונות כלי רכב ברחוב תאופיק זיאד בנצרת. באותה השעה, הנאשם נהג ברכב השייך לאשת אביו וזאת מבלי לקבל את רשותה ובידיעה שביטוח הרכב אינו מכסה את הנסיעה, בשל היותו נהג חדש.



הנאשם נסע מצומת היציאה של מרכז הקניות "ביג פאשן" לרחוב תאופיק זיאד ופנה שמאלה בכביש המוביל למעגל התנועה. השוטר, אשר עמד על הכביש, הבחין ברכב, וסימן לנאשם לעצור באמצעות פנס, כשהוא נע למרכז הכביש. הנאשם שהבחין בשוטר וחשש להיתפס נוהג ללא ביטוח, המשיך את נסיעתו ואף האיץ את מהירות הרכב, במטרה למנוע את עיכובו על ידי השוטר. בכל אותה העת המשיך השוטר לסמן לנאשם לעצור את רכבו. בשלב מסוים חש השוטר בסכנה וניסה להתחמק מפגיעת הרכב, אולם הדבר לא עלה בידו.



הנאשם פגע בשוטר שהוטח על קדמת הרכב ונזרק על הכביש. מכתב האישום עולה כי על אף שידע הנאשם שפגע בשוטר, הוא לא עצר במקום ולא הזעיק עזרה, אלא המשיך בנסיעה מהירה ובפרעות, תוך שהוא "מזגזג" בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים. כאמור, כשעה וחצי לאחר האירוע הסגיר את עצמו החשוד למשטרה.



כתוצאה מהפגיעה, נחבל השוטר קשות, בין השאר בראשו, הוא הובהל לבית החולים האנגלי ולאחר מכן, הועבר לרמב"ם בחיפה. כת הגשת כתב האישום השוטר היה מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. הבוקר, כאמור, מת מפצעיו.