בשורה משמחת לניצולי השואה: מיזם ארצי חדש שיצא לדרך בתחילת החודש תחת השם "הנחת רווחה" נועד לאגד הטבות והנחות לניצולי השואה המחזיקים בתעודה רשמית מטעם משרד האוצר וכעת הוא יכלול גם את ניצולי השואה במגדל העמק. במסגרת המיזם, נוצרו שיתופי פעולה עם 20 רשתות וגופים מהמובילים במשק, שהסכימו להעניק את ההנחות לניצולים. 



ההטבות מהן יכולים ניצולי השואה ליהנות הן מגוונות ונוגעות לתחומים שונים כגון בנקאות, תקשורת (הנחות במנוי לעיתון או חברת הכבלים yes), רשתות מזון וצרכנות, בתי קפה, תרבות ופנאי (הנחות במנוי לתאטראות מובילים), אופטיקה ובריאות כאשר חלקן ניתנות בחינם. הפרויקט המבורך שניתן למימוש בקלות על ידי הצגת תעודה מטעם משרד האוצר, נוצר על ידי סטודנטים בקליניקה המשפטית לסיוע לניצולי השואה הפועלת במרכז הבינתחומי ומיד עם השקתו הצטרף האגף לשירותים חברתיים בעיריית מגדל העמק בראשות מומי בן סימון ואלי בקסיס סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה כדי לסייע ולהיטיב גם ניצולי השואה בעיר.



מנהלת המדור לזקן, ברכה בן סדון אמרה: "כיום חיים במגדל העמק כ-540 ניצולי שואה המוכרים לנו הנהנים מפעילויות והטבות במועדון 'קפה בריטניה' תחת ניהולה של נינה קנבסקי המעניק בית חם ומשמש מרכז למיצוי זכויות והנגשת מידע ושם יהיה ניתן לקבל את כל הפרטים אודות המיזם החדש. אני מזמינה את ניצולי השואה המתגוררים בעיר להצטרף וליהנות מהשירותים שהעירייה מעניקה, אליהם יתווספו פעילויות נוספות וארוחות חמות במסגרת מועדון מופ"ת שייפתח בקרוב". מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון הוסיף: "מדובר במיזם מבורך במסגרתו ייהנו ניצולי השואה וביניהם ניצולים מהעיר מגדל העמק מהטבות והנחות במגוון תחומים".