"זו שמחה מהולה בעצב, אך אני בטוחה שאמין משגיח עליי מלמעלה", כך אמרה היום (שלישי) בהתרגשות היבה  ג'דה, אלמנתו של אמין שעאבן, נהג המונית שנרצח במוניתו סמוך למלון מנדרין  לאחר הפיגוע בפאב הסמטה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, לפני כחצי שנה. 

היבה ילדה השבוע במזל טוב בן בריא במשקל 3.1 ק"ג בבית החולים אסף הרופא, ואמרה: "הגעגוע אליו גדול מאוד אבל החיים ממשיכים ויש לי שני תינוקות לגדל בבית, אסור להיכנע לטרור". ג'דה הוסיפה כי "זו שמחה שמהולה בעצב, אך אני בטוחה שאמין היה רוצה שאשמור על שני ילדיו ואגדל אותם באושר ובשמחה. אני מרגישה ויודעת שהוא איתי כאן, משגיח עליי מלמעלה".
היבה הודתה לחברותיה ולבני משפחתה על התמיכה והעזרה ולצוות הרפואי "שליווה אותי בצורה נפלאה ודאג לי באופן מיוחד". היא תעבור למלונית 'בייבי אסף' להמשך מנוחה והשגחה וצפויה להשתחררמבית החולים בתחילת שבוע הבא.
 

"הגיע אלינו הגברת ג'דה לניתוח קיסרי מתוכנן מראש, בגלל מצבה המיוחד, הצוות הרפואי והסיעודי סייענו לה ככל הניתן  על מנת להקל על מצבה. אני יחד עם ד"ר משה בצר, סגן מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה באסף הרופא ביצענו את  הניתוח  שהוכתר בהצלחה. נולד בן מקסים ובריא. אנו ממשיכים לבצע מעקב צמוד על האם והילוד לאחר הניתוח" ציינה ד"ר מיטל רוזן  רופאה במחלקת יולדות ובחדר לידה.