אחרי שתמונות עירום חלקי שלה הופצו, ענת הראל מתעקשת להרים את הראש ולא להתבייש. לטענתה, מי שצריך להרגיש ככה אלה דווקא האנשים שהפיצו את התמונות. הערב (שישי) סיפרה לחדשות 2 על רגע הגילוי שהתמונות נגנבו ועוברות בין זרים: "התחושה היא שהשמיים נופלים עלייך. אין לי אוויר.  היה שלב שהתיישבתי וכאילו התיישבה איתי הבנה שההגה הזה לא בידיים שלי. גיליתי באמצעות הפניות שהגיעו אליי. זה לא רק שאין לך שליטה, זה גם שכל מי שאת... המקום הכי עמוק שלך, הוא אפס וכלום בעיני אנשים".  התמונות צולמו במצלמה לפני עשר שנים, במסיבה פרועה כהגדרתה.



כשהבינה את מימדי החשיפה, הראל שיתפה את בנה תומר בן ה-16 במצב: "הרגשתי שאני מכניסה אותו ואותי לפרופורציות. רציתי להציג לו את הדברים, כדי שיידע שאולי יגיעו אליו תמונות. הוא הגיב באדישות של נער חכם וחזק בן 16, והכי הפתיע אותי שאחרי שהעליתי את הפוסט, אחת התגובות הראשונות הייתה ממנו. תומר כתב לי שהוא גאה בי ולא נבוך בכלל". על כתיבת הפוסט שזכה למאות שיתופים ואלפי לייקים, סיפרה הראל כך: "הרגשתי שאני מקיאה את זה החוצה".



לדבריה רבים המליצו לה לא להיחשף, אך היא בחרה להגיב: "רציתי להגיד שלא אני זאת שלא בסדר, שאני לא מסתתרת. גם ההבנה הזאת שאת מרגישה על בשרך מה שעוברות אלפי נשים אחרות שאת קוראת עליהן בידיעות בעיתונים... פתאום זה נדחף לפרצוף שלך. בן זוגי אמר לי 'תרימי את הראש, את היית בסדר, מי שצריך להתבייש זה מי שהפיץ את זה'".



עוד הוסיפה: "הפצת התמונות היא מעשה לא חוקי והטרדה מינית. אני מרגישה קורבן להטרדה מינית. מי שהעביר את זה זה אדם נורמטיבי שחשב שזה מגניב, אבל זה לא מגניב, זו עבריינות. מי שהעביר זה הוא סוג של אנס, סוג של עבריין. אני רואה בזה הטרדה מינית. אם ארבעה או חמישה אנשים יחשבו טוב טוב פעם הבאה שהם מעבירים תמונה כזאת, יסתכלו טוב על עצמם ויקדישו שנייה למחשבה, השגתי את שלי. ראוי שתוקדש לזה מחשבה. מאחורי כל תמונה כזאת יש אדם עם חיים שלמים".