שלושה אנשים נהרגו היום (חמישי) בתאונת דרכים קשה בין שני כלב רכב בערבה. התאונה ארעה 90 סמוך לעין יהב, לכיוון ספיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום יחד עם כוחות רפואה של צה"ל, ונאלצו לקבוע את מותם של שלושה מהנפגעים - שני גברים בני כ-40 ו-50 ואישה כבת 30.

עקב התאונה כביש הערבה נסגר לתנועה מכושי רמון ועד צומת הערבה. המשטרה מבקשת מהנהגים לנהוג בסבלנות. כוחות משטרה נמצאים במקום, ונסיבות התאונה נמצאות בחקירה. 

"ראינו 2 כלי הרכב מעוכים על הכביש. בתוך אחד הרכבים נלכד גבר כבן 40 כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה. על הכביש שכבו גבר כבן 50 ואישה כבת 30, גם הם היו ללא דופק וללא נשימה וסבלו מפגיעה רב מערכתית. בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקו להם טיפול רפואי וניסינו לבצע פעולות החייאה. לצערינו הפגיעות היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותם במקום של השלושה", סיפר פרמדיק מד"א שהיה בזירה. 


הרכב שהיה מעורב בתאונה הקטלנית בדרום. צילום: כיבוי אש


מוקדם יותר היום נפגע בבני ברק ילד בן 5 מפגיעת רכב. הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שניידר בפתח תקווה עם פגיעת ראש. בתאונה נוספת, בסמוך לכפר מנדא, גבר בן 60 נפצע באורח בינוני לאחר שמשאית התהפכה על רכבו במחלף בסמוך לכפר מנדא.