ניסיון הפיגוע שאירע היום (שלישי), סמוך לאריאל נקלט במצלמת רכב אשר עבר ליד האירוע במקרה. בסרטון אפשר לראות את הפלסטינית עומדת מול שני חיילים כאשר לפתע היא שולפת סכין מאחורי גבה ומאיימת על החיילים. החיילים מכוונים אליה את רוביהם ולאחר שהיא לא מורידה את הסכין שהיא מנופפת מולם, ואף מנסה להתקרב אליהם, יורים החיילים לעברה, היא אוחזת בבטנה ומתמוטטת.






כזכור,  פלסטינית ניסתה לדקור היום (שלישי) חיילים סמוך לאריאל בצומת גיתי אבישר. המחבלת התקדמה לעבר הכוח במטרה לבצע פיגוע. חיילי צה"ל שהיו במקום ירו לעברה כדי לנטרלה. היא נפצעה באורח אנוש מהירי ופונתה לבית החולים בילינסון, שם מוגדר מצבה בינוני-קשה. 


ניסיון הדקירה היום מתרחש לאחר רצף של פיגועים שהתרחשו בשבוע שעבר. ביום שישי מחבלת חמושה בסכין הגיעה למערת המכפלה במטרה לפגוע בשוהים במקום. היא נוטרלה וחוסלה ע"י כוחות הביטחון שהיו בזירה, ולא היו נפגעים ישראלים. הפלסטינית הגיעה אל עמדת לוחמי משמר הגבול באחת הכניסות למערת המכפלה ולפתע שלפה את הסכין וניסתה לדקור את אחד הלוחמים. הלוחם זיהה את המחבלת, ביצע ירי מדויק וזו נוטרלה. לאחר מכן, נקבע מותה של הפלסטינית ואירוע זה הסתיים ללא נפגעים ישראלים. אדם שהיה במקום תיעד את התגובה המהירה של הכוחות שהיו במקום, לאחר שליפת הסכין. לפי דיווחים פלסטינים, המחבלת שחוסלה היא סארה חג'וג', בת 27 מבני נעים, שיצאה לבצע פיגוע נקמה על "חיסול" קרוב משפחתה, המחבל שביצע את הפיגוע בקריית ארבע, בו נרצחה ביום חמישי הנערה הלל יפה אריאל ז"ל.