פרשת העיתונאית לא נגמרת: פליאה ניסני, אחותה של ספיר ניסני, העיתונאית החשודה שניסתה להרוג את אמה באמצעות שפיכת שמן רותח עליה בעת שישנה, החליטה לא לשתוק והעלתה פוסט בפייסבוק ובו היא כותבת: "החלטנו שמותר לנו לזעוק ולצעוק ולבקש שהאמת ורק האמת תצא לאור".



פליאה כתבה: "אחרי שבועות רבים בהם אחותי קסם ניסני ואני פליאה ניסני כמעט ולא דיברנו, היום החלטנו שמותר לנו לזעוק ולצעוק לבקש ולדרוש שהאמת ורק האמת תצא לאור. חודשיים ימים נאבקה האישה הכי גיבורה בעולם, אמא שלי, מרים ניסני, על חייה. זה לא היה סתם מאבק, זו הייתה מלחמה של אישה שכל פניה הושחתו ונשרפו בשמן רותח, זו אישה שכל חלקי גופה הפנימיים נספגו בשמן רותח, והאישה הזו, אמא שלי, נלחמה כמו לביאה על חייה".



"חודשיים ימים ישבנו ליד מיטתה, התפללנו, וקיווינו, והתחננו, ושוב התפללנו, שאמא שלי, הגיבורה, תהיה חזקה ותצליח לשרוד מהפציעה הנוראה. הפציעה הכניעה אותה והיא נפטרה ב19/6/16. בקושי הצלחנו להיפרד ממנה, בקושי הצלחנו לבקש בקשות והכי נורא, לא האמנו שאנו רואות איך אמא שלנו הולכת מאיתנו, מתקררת בידינו, לא האמנו שאנחנו צריכות לקבור את אמא שלנו הגיבורה", כתבה פליאה.




עוד כתבה פליאה: "אמא שלנו מתה לא בגלל התקף לב וגם לא בגלל מחלה קשה, אנחנו קברנו את אמא כי אחותנו ספיר ניסני הרגה אותה. היום, אחרי שבועות של שתיקה, החלטנו כי אנו זועקות בשם אמא שלנו שאת קולה כבר לעולם לא נשמע. לאורך שנים עברנו בבית שלנו אירועים שיכולים היו להיכתב בספר אימה, כמה פעמים חזרנו וביקשנו מאמא שלנו שתאמר, שתדבר, שתצעק, שתצרח החוצה את מה שקורה, אבל אמא שלנו הגיבורה, שתמיד הייתה גיבורה, אמרה שהיא תשמור על כולם, עלי, על קסם וגם על ספיר. אמא נלחמה על כולנו בשיניים והאמינה בכל ליבה כי דברים יוכלו להסתדר והיא האמינה, באמת האמינה, שזה מה שיקרה".



פליאה סיכמה: "ספיר ניסני תישא את האמת המרה כל חייה, יום אחר יום, דקה אחר דקה. קסם ואני איבדנו את אמא שלנו, אנחנו לעולם לא נקבל אותה שוב בחזרה, ואנחנו יודעות שהיום אנו מחויבות לצוואתה של אמא - שהאמת הזו תהיה האמת שתזעק ותהדהד לכל אדם, בכל מקום. קסם ואני יודעות שהיום מוטלת על כתפינו אחריות כבדה, אנחנו מבטיחות לך אמא , שנמלא הבטחה זו בנאמנות ובמסירות לעולם ועד".


כזכור, ניסני שעובדת במספר כלי תקשורת, נעצרה על ידי המשטרה בחודש אפריל בחשד לניסיון גרימת מוות לאחר שעל פי החשד שפכה על אמה שמן רותח בשנתה וגרמה לה לכוויות קשות. האם, בשנות ה-50 לחייה, אושפזה במצב אנוש כשהיא מורדמת ומונשמת במשך כחודשיים בבית החולים "תל השומר" עד שנאלצו הרופאים לקבוע את מותה.