חדירה בוטה לפרטיות: במסגרת חקירה שמנהלת משטרת ישראל, נחשף הבוקר (שישי) חשד לכך שתושב הדרום בשנות הארבעים לחייו, חדר באופן לא חוקי ללמעלה מ-200 ״עננים״ המאחסנים כגיבוי חומרי מדיה והעביר לרשותו מאות תמונות וסרטונים. חלק מהסרטונים בעלי אופי מיני, שמקורם בטלפונים ניידים של נשים - בהן דוגמניות וידועניות. הנשים לא ידעו שהתמונות שלהן הורדו מענן הגיבוי שלהן.

בשלב זה לא עולה מהחקירה אינדיקציה לכך שהחומרים הופצו ברשת, אלא כי הוחזקו בידי החשוד לצרכיו הפרטיים. במשטרה בודקים כעת האם העביר את התמונות לאחרים או עשה בהן שימוש כלשהו. החקירה, שלוותה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, החלה בעקבות חשד לקבלת כספים במרמה ממעסיקים של ישראלית בחו"ל ובעקבות מאמצים חקירתיים וטכנולוגיים, אותרו בחומרי המחשב של החשוד מאות קבצי מדיה המכילים תמונות וסרטונים, חלקם כאמור, בעלי אופי מיני, של נשים מכל רחבי הארץ.

בעקבות ההתפתחות, תבקש המשטרה להאריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד ותרכז מאמץ, בין היתר, באיתור הקורבנות הנוספים. שמותיהן של הדוגמניות שנפלו קורבן אסור כעת לפרסום.

בתוך כך, אירוע דומה אירע לפני כחודש וחצי, אז פרצה סערה סביב ענת הראל, יוצאת התוכנית "הישרדות", כאשר תמונות עירום שלה הופצו ברחבי הרשת והוואטסאפ לאחר שהאקר פרץ למחשבה הפרטי.