צירוף מקרים מדהים: המשטרה חושדת כי האיש דקר הבוקר (שני) את גרושתו ואת אמה במעלה אדומים ונמלט מהמקום, הוא האדם שנהרג מאוחר יותר בתאונת דרכים בכביש 31 בין ערד לצומת חתרורים. 



זירת התאונה בדרום

פאראמדיק מד"א בוריס מנטו שהגיע למקום סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח בתוך זמן קצר. נהג המשאית נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית חולים".



הבוקר דווח על אירוע דקירה בדירה בשכונת נופי סלע במעלה אדומים. באירוע נדקרו אשה בת 33, גרושתו של החשוד, בפלג גופה העליון, שונתה לבית החולים הדה הר הצופים במצב קשה. ככל הנראה, הדוקר הוא בן זוגה לשעבר. בנוסף, נדקרה אמה של הגרושה, בת 53, גם היא בפלג גופה העליון, נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה פתחה בחקירה האירוע, שככל הנראה הסתיימה בתאונה הקטלנית בדרום.



האשה התלוננה על אלימות - ביהמ"ש שחרר בתנאים מגבילים


שלוש פעמים במהלך השבועות האחרונים עצרו שוטרי מחוז ש"י את הגרוש גבר בשנות ה-30 לחייו בגין תקיפת גרושתו איומם על חייה וחשד לגרימת נזק לרכבה. בשני המקרים הראשונים החליט ביהמ"ש השלום בירושלים לשחררו בתנאים מגבילים לרבות הרחקה מהגרושה. במקרה האחרון, של גרימת הנזק לרכב, במשטרת מחוז ש"י הזהירו את החשוד וזאת מאחר ולא היו ראיות שקשרו אותו לאירוע.



הבוקר כך מסתבר, הפר החשוד את ההגבלות נגדו, הגיע לבית גרושתו, דקר אותה ואת אמה ועזב את המקום ברכבו. במשטרה פתחו במצוד אחריו אולם בטרם הצליחו להתחקות אחר עקבותיו התקבל דיווח על תאונה קטלנית. כשהגיעו השוטרים למקום נודע להם כי הגרוש אותו מחפשים התנגש חזיתית במשאית, ככל הנראה לאחר שביצע סטייה לצורך עקיפה ונהרג במקום. 



הגרוש שעבד כמאבטח בתחנת המשטרה במעלה אדומים נקרא לחקירה בתחנה לאחר שגרושתו התלוננה נגדו כי בעת שפגשה אותו בסופר הוא תקף אותה באלימות. בתום חקירתו נעצר החשוד, נשקו נלקח ממנו והוא הובא להארכת מעצר, אולם ביהמ"ש שחרר אותו בתנאים מגבילים. מספר ימים לאחר מכן התלוננה הגרושה פעם נוספת נגד אבי בתה בת השנה. מהתלונה עלה כי הוא איים לפגע בה. גם הפעם הוא נעצר ונחקר וגם הפעם ביהמ"ש החליט לשחררו בתנאי הרחקה מגרושתו. 



התלונה השלישית של האשה היתה כי לרכבה נגרם נזק כשארבעת הצמיגים נוקבו. האשה לא ידעה לקבוע בוודאות כי הגרוש עומד מאחורי המעשה, אולם לאור עברו, החליטו במשטרה לחקור אותו והזהירו אותו לבל יתקרב אליה. 



הבוקר כאמור הסתיימה הדרמה בדקירת האשה ואמה, כל זאת לעיני בתם התינוקת ששהתה בדירה. האשה נפצעה באורח קשה, אמה באורח בינוני. הבת הועברה לטיפול אצל דודתה.