תלמיד כיתה א' נקשר בחבל על ידי מורה, כיוון שהפריע בשיעור. אביו, שנאבק למצות את הדין עם המורה, סיפר לבן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "לפני קצת יותר משנה אשתי קיבלה טלפון מאחד ההורים מהכיתה של הבן שלי. היא שמעה את הבת שלה מדברת עם חברה על כך שמורה לחינוך גופני קשרה את הבן שלי".



"מה שקרה זה שהילדים ישבו בטורים בתוך מקלט ששימש לשיעור החינוך הגופני. הבן שלי הרגיש צורך לקום. היא כנראה העירה לו פעם-פעמיים והיא הלכה לארון, לקחה חבל וקשרה אותו כשהידיים לצדי הגוף לסולם, סולם עץ שנמצא בכל אולם התעמלות. הוא ילד בכיתה א'. הילדים לא בדיוק קראו את התמונה הפסולה הזו, החריגה, והם צחקו מהסיטואציה. מפה כל אחד שמר את זה בבטן, וזה נודע לנו רק אחרי חודש וחצי". אלדד ציין שגם הילד שנקשר לא סיפר על התקרית להוריו. 



"גם הבן שלי לא אמר כלום", הודה האב, "לתחושתי הוא הרגיש אשם בכל הסיטואציה שאליה הוא נקלע. הוא הרגיש שהוא עשה משהו לא בסדר ולכן הוא גם לא סיפר את זה. כששאלנו אותו הוא סיפר את הסיפור, גם בפני המנהלת והיועצת ואחר כך גם וידאו את הפרטים עם ילדים מהכיתה. גם בחקירה מסודרת מול חוקרת ילדים (של המשטרה) הוא סיפר את אותה הגרסה. המשטרה פנתה לכמה הורים, אני לא יודע מה היה בשיח, אבל היא לא מיצתה את כל הכלים, כך אני מבין, שעומדים לרשותה, כמו חוקר ילדים בבית ספר ודברים כאלה, בשביל להבין בדיוק מה קרה שם. לכן הורים, גם כשהיה להם ברור מה הילד שלהם הולך לעבור בחקירה, כנראה לא שיתפו פעולה ולא שלחו את הילדים שלהם להיחקר ובעצם לתת את הגרסה שהיא עדות למה שקרה שם".


האם יש מקום לכתב אישום פלילי נגד המורה? 
"קודם כל כן. חד וחלק אני רואה פה מצב, אירוע שהוא פלילי לחלוטין, מאחר ואני לא חושב שמישהו נורמטיבי היה עושה ככה לילד. היה לה זמן 'להתקרר'. אנשים מתעצבנים, אנשים כועסים, אבל לפי התיאור שהוא נתן, ללכת לארון מרחק של כמה מטרים, להוציא משם חבל ולקשור אותו כמו שהיא קשרה, עד סוף השיעור, אני חושב שזה משהו שאף אחד לא יכול להגיד שזה משהו נורמטיבי, בטח שלא בעידן הזה והיכן שאנחנו נמצאים.

האם המורה חזרה ללמד?
"עורכת הדין שמייצגת אותנו ניסתה לקבל תשובות ולא קיבלה, לכן פנינו לתקשורת ואז פתאום כולם התעוררו והתחילו לתת תשובות. לא היה לנו ברור אם היא הולכת ללמד ואם היא משובצת בבית ספר שלנו או בבית ספר אחר. חשוב לי גם להגיד שאחד הדברים המרכזיים שאליו אני בעצם חותר זה שקודם כל יבינו שהתנהגות כזו היא פסולה,

"לא מקובל שמורה בבית ספר תתנהג ככה, בטח לא לילדים קטנים. אני רוצה להכניס למודעות, שצריך לשמוע יותר את הילדים, בטח במקרים האלה, שהבן שלי הרגיש שהוא בעצם כאן עשה משהו שהוא פסול ולא סיפר, אבל הורים היו יכולים להקשיב קצת יותר לילדים שלהם מסביב".