בעקבות פרשת החשד לאונס במועדון הלילה "אלנבי 40", מציעה חברת הכנסת רויטל סויד מ"המחנה הציוני" חוק שיחייב בעלי מועדונים להציב שומר בכניסה לשירותים. "זו לא הצעה פופוליסטית", אמרה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM. "הציפייה שלי היא שבעלי מועדונים שיודעים שיש חשש שעלול לקרות אצלם, באיזשהו אופן, מעשה של תקיפה מינית או אונס בשירותים, יעשו זאת מיוזמתם. אנחנו אנשים בוגרים ויודעים באיזה מועדון יש חשש ובאיזה פחות. נכון שזה לא דבר שהוא מוחלט, אבל אפשר למנוע ביצוע עבירות פליליות. הייתי מעדיפה שבעלי 'אלנבי 40' ייקח אחריות ויגיד שקרו אצלו כמה דברים והוא לוקח אחריות על שלום המבלים והמבלות שלו, ומציב מיוזמתו שומר, אבל זה לא יקרה".



גזית אמר שהבחורה ב"אלנבי 40" הלכה עם הגבר לשירותים כשהיא שיכורה "במין חצי הסכמה כזו". "אם היה שומר הוא לא היה מאפשר", השיבה ח"כ סויד, "פשוט לא מאפשר את הכניסה הזו. חוק רישוי עסקים מחייב בעלי את בעלי המועדונים לשמור על בטיחות הבליינים בו. בעל עסק מחויב לשלומם וביטחונם וצריך להוסיף גם את הרכיב הזה. זה לא מקרה האונס הראשון בשירותים של מועדון, זה קרה בעבר, ואין ספק שלו היה ניצב מאבטח בכניסה לשירותים, לפחות בשירותי הנשים, האונס היה נמנע. צעירות נכנסות למקום, נכנסות עם גברים, חלקן נגררות, חלקן לא מבינות, חלקן שיכורות. התוצאה היא שהן נאנסות בתא שירותים, ולא משנה כמה הן מתנגדות וכמה הן זועקות, אף אחד לא שומע אותן".
 
"אחרי האונס הנוראי שהיה במועדון ה-TLV ב-2004 הם הציבו מאבטחים", ציינה ח"כ סויד, "כי הם הבינו שהמקום מועד לפורענות ויש בו סכנה. נכון שלא בכל מקומות הבילוי והמועדונים יש כאלה אנרגיות. אבל ברגע שיש מועדון שיש בו אווירה כזו, שצעירות נפגעות, בין אם הן מנוצלות או נאנסות, ובעל המועדון לא מבין שהוא צריך להיות מחויב לשלום הבליינים והמבלים אצלו, ובטח כשמדובר בצעירות וצעירים, אז אין מנוס מחקיקה. כי אנחנו את מקרי האונס האלה יכולים למנוע, הם היו יכולים גם לא לקרות. אם היה מאבטח בכניסה לשירותים ב'אלנבי 40', הצעירה הזו, ששמענו אותה מדברת על המצב הנפשי שלהב והקושי שלה, זה לא היה קורה".
 




לשיחה הצטרף יענקל'ה טל, הבעלים של מועדון "המסבאה" קרוב ל-40 שנה, שאמר: "אני תמיד נהגתי לעבור דרך השירותים, כל רבע שעה או חצי שעה, ואם לא אני אז המלצריות שלי, אני מבקש מהן לעשות מדי פעם סיבוב לשירותים, ואם יש משהו חריג מיד להודיע לי. אני עצמי נכנס כל חצי שעה לשירותי הגברים והנשים, בודק שהכל נקי ומסודר, ושאין חלילה משהו חריג. יחסי מין לא קרו אצלי אף פעם. בדרך כלל זה קורה בשירותי הנשים. אז כשאני נכנס שם לשירותי הנשים, ואני רואה גבר שנכנס לשם, אני אומר לו 'סליחה, זה לא המקום שלך, לך לשירותי הגברים'".
"שומר לא יעזור לזה הרבה", טען טל, "זה תלוי באנשים, באוכלוסיה, מי בא אליך, בעל הבית צריך להשגיח יחד עם הצוות. ואז יש מודעות לקהל שפה בודקים ומסתכלים, אז אותו אדם יפחד שלא יעשו את זה בשירותים. אני עוקב אחריהם, העיניים שלי כמו עשר עיניים, ואם אני רואה מישהי שיכורה וגבר שהולך אחריה לשירותים, אני הולך אחריהם. אני לא מתבייש להגיד לאותו בחור לצאת החוצה. אבל אני לא מגביל בחורות בשתייה, האינטרס שלי זה למכור. זו בעיה שלה. כל בעל מועדון האינטרס שלו זה למכור. היום הם כבר באים שתויים למקום, שותים עוד דרינק שניים ואין לך שליטה על זה".
ח"כ סויד הסכימה: "אי אפשר למנוע מבעל מועדון לא למכור, או לפקח על מאות אנשים. אבל כן, צריך באמת לדאוג לשמירה בשירותי הנשים. הוא מגלה אחריות, הוא והעובדים שלו משגיחים, וזה מקום בילוי סולדי מאשר מקומות אחרים. אלכוהול בשעת לילה מאוחרת, שומר שעומד בכניסה לשירותים ולא מרשה להיכנס, זה מאוד מאוד חד-משמעי ולא מאפשר את קיום המגע בשירותים ברמה הפיזית".