תינוק כבן שנה ושבעה חודשים נפל הערב (שני) מגובה של ארבע קומות בבניין ברחוב סולם יעקב בירושלים. כוחות ההצלה של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קשה ויציב עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית, והוא מורדם ומונשם. 



אייזיק כץ, מתנדב איחוד הצלה, סיפר כי "כשהגעתי למקום נתקלתי בפעוט שנפל מגובה ונחבל בראשו ובגפיו. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ומצבו מוגדר קשה וללא הכרה". נתן וטליה אונגר, חובשי רפואת חירום במד"א, שהגיעו גם הם למקום, סיפרו: "ראינו בחצר הבניין תינוק כבן שנה ושבעה חודשים בהכרה מעורפלת לאחר שנפל מגובה של כארבע קומות על ריצפת אבן, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר שקיבענו אותו לקרש גב פינינו אותו לניידת טיפול נמרץ שלנו שהייתה בסמוך.




שני ילדים נפלו תוך יממה אחת



נפילת ילדים היא אחת הסכנות הגדולות שהורים מתמודדים איתן. במהלך חודש מאי השנה שני ילדים, האחד בן שש והשני בן ארבע נפלו מביתם במהלך של יממה אחת בלבד. ב-25 למאי נפל בן השש מגובה של שתי קומות ברמת גן, חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב דן העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים תל השומר עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם. כונן מד"א על אופנוע, חובש בכיר שלומי רנה שהגיע למקום, סיפר: "בחצר שכב ילד כבן 6 בהכרה מעורפלת לאחר שנפל מגובה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלת ראש".



במקרה הנוסף, ילד בן ארבע נפל ככל הנראה מחלון ביתו בקומה הרביעית ברחוב הרב מימון באשדוד ונפצע באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים "קפלן" ברחובות כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו.