הילדה בת ה-10 שנדקרה אמש על ידי אביה בירושלים נותחה ומצבה מוגדר יציב. כעת הילדה מאושפזת, מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים "שערי צדק". האב בן ה-39, שדקר את הילדה באמצעות מספרים יובא היום (שני) להארכת מעצר. על פי החשד, החשוד ביצע את המעשה בעת שהיה בהתקף פסיכוטי.



התקיפה התרחשה אתמול בערב כאשר בת זוגו של האב ישנה בחדר השינה הסמוך שבביתם, ברחוב משה סנה בשכונת נווה יעקב. בת נוספת (7) שהתה בדירה בעת המעשה. האם הישנה התעוררה לקול זעקות הילדה, ומיד הזעיקה את המשטרה ומגן דוד אדום. לחוקרי המשטרה היא סיפרה כי לאירוע לא קדם כל ויכוח, וכי היא ישנה באותם רגעי זוועה.



החשד הוא שהאב היה נתון בהתקף פסיכוטי. לפי עדות האם, ביום חמישי שעבר חווה בן זוגה מעין התקף חרדתי־נפשי, וטען בפניה כי הוא רואה את אלוהים ושהוא מקבל הנחיות ממנו. בת הזוג הוסיפה כי בשל כך היא ליוותה אותו ביום שישי בלילה למרכז הרפואי טרם, ולטענתה, ייתכן כי עשה את מה שעשה כתוצאה של התקף בלתי נשלט. היום, כאמור, יובא החשוד לבית משפט, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו לצורכי השלמת החקירה.



אירוע חריג נוסף בשנת 2013


למעט המקרה ביום חמישי אירע עוד אירוע חריג בין בני הזוג ב־2013 - הוא הורחק מבית המשפחה ומילדיו לאחר שאיים עליהם והתנהג באלימות. לאחר שהתיק נסגר, שבו בני הזוג וילדיהם לחיות יחדיו עד התקרית הקשה אתמול.



כעת מנסים במשטרה להבין את הנסיבות שהובילו להתקף האלים: "החשוד מוכר מאירועים לא מהותיים, ולא היה למשטרה מידע לגבי אלימות במשפחה, למעט אירוע מ־2013 שטופל.



"במקרה האמור, על פי עדות של בת הזוג שנתמכת בעדויות נוספות, הבעל לקה לאחרונה בהתקף, ככל הנראה נפשי, והוא אף הובא לקבלת טיפול. המשטרה תמצה את החקירה עד תום", כך נמסר אתמול מהמשטרה בתגובה.