מקרה מזעזע שאמור להגן על חסרי ישע: בבית אבות "נאות השרון" בפתח תקווה, קשיש בן 90, ניצול שואה ערירי, עבר בתקופה האחרונה התעללות על ידי המטפל הסיעודי שלו, תושב כפר תלת שבשומרון, שגם נעצר הבוקר (חמישי) לחקירה. את התלונה במשטרה הגישה הנהלת המוסד או בו שוהה הקשיש. מהתלונה ומהחקירה שהתנהלה בימים האחרונים עולה החשד לפיו המטפל הסיעודי נהג במשך תקופה לא מבוטלת להתעלל בקשיש, שסובל מדמנציה. זאת, בין השאר כשכבל אותו למיטה, קשר אותו לכיסא גלגלים, חבט בו והתאכזר עליו קשות.



מאחר ומדובר כאמור בניצול שואה ערירי שאינו מתקשר עם הסביבה, לא היה מי שיתלונן על המעשים הנפשעים ולכן להנהלת המוסד ולמשטרה אין מידע ברור, כמה זמן נמשכה ההתעללות.



כשנודע להנהלת המוסד על המעשים החמורים מיהרה להתלונן במשטרה כאשר בתום חקירה סמויה שהתנהלה בימים האחרונים נעצר החשוד בן ה-39 והוא הובא לחקירה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.



קשישה הושארה באמבט מים רותחים - ומתה


חשוב לציין כי בשנת 2013 אירע באותו מוסד מקרה התעללות חמור נוסף בעטיו גרם עובד זר מאריתריאה למותה של קשישה וזאת אחרי שהותיר אותה לבדה באמבט של מים רותחים, מה שגרם לכוויות בכל חלקי גופה, וכתוצאה ישירה מכך למותה. תיק החקירה שהתנהל גם הוא במרחב שרון במשטרה נמצא בימים אלו בפרקליטות בדרך להגשת כתב אישום נגד העובד בגין גרימת מוות ברשלנות.