מיתר לוגסי (23) ונירית ויטובסקי הן שתי ההרוגות בתאונת הדרכים החזיתית שאירעה אתמול (רביעי) בין שני רכבים בצומת רווחה, סמוך לקריית גת. נירית ויטובסקי נסעה יחד עם חברתה מיתר לוגסי לערב גיבוש של מוקד "קישורית" בו עבדו ביחד, שהתקיים ביישוב אחווה. כאשר ביקשו לפנות לכיוון המושב, רכב שהגיח משמאל התנגש בהן בעצמה. מחקירת המשטרה עולה כי התאונה נגרמה כיוון שהנהג שפנה שמאלה לא נתן להן זכות קדימה. מותן של השתיים נקבע במקום. 



יעקב, בן זוגה של נירית שהתכוון להציע לה נישואים, למד על התאונה בדרך טרגית במיוחד. הוא ניסה להשיג אותה ולא הצליח ולאחר מכן נסע לחפש אותה במקום בו הייתה אמורה להיפגש עם חבריה לעבודה. 



נירית גדלה והתחנכה באשקלון וכמו חברתה מיתר גם היא בוגרת בית הספר 'אורט אפרידר'. חבריה של נירית סיפרו כי נירית הייתה גרה עם אימה באשקלון ואהובה על כולם. "היא מצחיקה שאין דברים כאלה", סיפרה ל"אשקלונים" חברתה מהשכבה. "מלאת שמחת חיים אהובה על כולם, חברותית. כל השכבה שלנו בהלם לא יודעים איך לעכל את האסון הבלתי נתפס הזה. שתי ילדות אהובות כל כך, זאת טרגדיה". 



נירית ויטובסקי ובן זוגה יעקב. צילום: פייסבוק



מיתר חגגה יום הולדת לאביה


רק לפני שבועיים הספיקה מיתר לוגסי ז"ל לחגוג לאביה יום הולדת. "חוגגים למלך האמיתי של הבית יום הולדת 60", כתבה לו בפייסבוק. "אבא שלי היקר,  הרבה הרבה מזל טוב עד 120, הרבה אושר ועושר מאחלת לך את כל מה שאני מאחלת לעצמי ויותר. אין ספק שזכיתי באבא מושלם תמיד מכוון לדרך הישירה והנכונה. מאחלת לך שניתן לך נחת כל החיים והכי הכי חשוב מאחלת לך בריאות איתנה וכמו שאתה אומר הגיל זה רק מספר. אז אבא שלי היקר 'שתשאר צעיר לנצח...' אוהבת המונים".


מור גבאי, חברה של מיתר, סיפרה: "אנחנו חברות כבר מכיתה ז'. זה יום אבל ענק בשביל כל החברות והמשפחה. מיתר ילדה מדהימה. אין אדם אחד שיכול להעיד אחרת. כל מי שהכירה אותה אני מאמינה שזכה בהיכרות עם חברה מדהימה. זה לא אפשרי לדבר עליה בלשון עבר".

בתאונה בצומת רווחה נפצעה אישה נוספת, בת 39, באורח קל, והיא פונתה לבית החולים ברזילי. רועי חזי, פאראמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו שני רכבים מעוכים כשאחד מהם הפיל עמוד תאורה. צעירה כבת 20 הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום. צעירה נוספת נלכדה ברכב כשהיא מחוסרת הכרה ואישה נוספת כבת 39 מהרכב השני נפצעה באורח קל ולאחר טיפול רפואי בשטח פינינו אותה לבית החולים".



הבוקר המשיך הקטל בדרכים כאשר אישה בת 30 נהרגה בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 505 בין כפר תפוח לאריאל. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, אחד מהם תינוק שנפגע באורח בינוני-קשה ופונה לבית החולים בילינסון. שני הפצועים הנותרים, שניהם נפגעו באורח קל, פונו לבית חולים בשכם. נפתחה חקירה לנסיבות שגרמו לתאונת הדרכים.



מאוחר יותר הבוקר התרחשה תאונת דרכים נוספת, בין רוכב אופנוע לרכב פרטי ברמלה בכביש 40. שני פצועים פונו לבית החולים אסף הרופא, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלות בחזה ובראש, ופצוע נוסף במצב קל.