מאות הגיעו אתמול לחוף גורדון בתל אביב, לטורניר השנתי לזכרו של סגן רועי פלס ז"ל, קצין הנח"ל שנפל במבצע צוק איתן. פלס, תלמיד וספורטאי מצטיין, בלט גם בכדורעף חופים ולאחר מותו הוחלט להנציח את זכרו בכל שנה בקיום טורניר בענף הספורט אותו כל כך אהב.



בטורניר שהחל משעות הבוקר ואשר אותו ארגנה "כח - העמותה לכדורעף חופים", השתתפו 16 זוגות גברים ו-16 זוגות נשים. לאירוע גם הגיעו עשרות רבות מבני משפחתו, חבריו ומוקיריו הרבים של פלס, שב-2 בנובמבר מלאו 24 שנים להולדתו. אתמול חל בצירוף מקרים מרגש, יום הולדתו של אביו, דור, שמלאו לו 55 ואשר זכה לברכות רבות מבני המשפחה וחבריו של פלס.



בתום הטורניר העניקה סגנית ראש עיריית תל אביב, מהרטה ברוך רון את הגביעים לזוגות הזוכים: נועה גרומר וצאלה מוקר בטורניר הנשים ואלון סנדרוביץ ואבדי סידון בטורניר הגברים.



רועי פלס ז"ל במהלך שירותו הצבאי. צילום: אלבום פרטי



יו"ר העמותה לכדורעף חופים, אלכס ביוקנסקי ציין את היותו של פלס ספורטאי מצטיין והבטיח שהטורניר, שהתקיים אתמול בפעם השלישית, יהפוך למסורת קבועה.



בתוך כך, בסמוך הוקמה חורשת עצי דקל בחוף התל אביבי, לזכרו של רועי פלס. חורשת רועי כוללת 21 עצים בוגרים – כמספר שנותיו של רועי ועץ קטן נוסף, המסמל את לכתו בטרם עת.