נתי מאיר, מיליונר ישראלי שהיגר לרומניה, שם הפך לחבר פרלמנט, מועמד לנשיאות וסלב מקומי, חזר לארץ כשהוא חסר כל לאחר שישב בכלא הרומני בגין הרשעה בעבירות הונאה. ליאורה איתרה את מאיר, שמשמש כאח סיעודי, לדבריו, בבית חולים, וגם בעבודות פרטיות. מאיר, כרגיל, לא נוטל אשמה, מאשים את התקשורת בהידרדרות שלו ומבטיח לכולנו שעוד נשלם את המחיר. 
 
מאיר אמר לליאורה: "אני עובד כאח סיעודי. אבא שלי היה רופא, אחותי רופאה, אשתי לשעבר הייתה רופאה. כולם אצלנו רופאים במשפחה. עכשיו אני בבילינסון. המצב שלי היה גרוע מאוד ועד היום אני מטופל במחלקת דרי רחוב של עיריית תל אביב, אחרי שמצאו אותי על הים עם כוויות. שכבתי על הים והביאו אותי לאיכילוב. במחלקה הזו מצאו לי עבודה".

זה נכון שניסית להתאבד?

"לא בדיוק. ישנתי על הים כי לא היה לי איפה להיות. אני חבר פרלמנט לשעבר ומועמד לנשיאות רומניה, וזה מה שאני מקבל ממדינת ישראל שלך. אחר כך אותם עובדים סוציאליים מצאו לי עבודה והוגדרתי כהומלס. אני עובד כבר חודשיים–שלושה".
 
מה עם חברה שלך? עזבה אותך?
"מה פתאום. היא עזרה לי, היא קראה שם לאמבולנס בחוף. בסוף יהיה טוב. יש לי סיפור עצוב, בגיל 61. אני עובד גם בשבתות וחגים".
 
החולים מודעים לפרסונה שמטפלת בהם?
"איפה שאני עובד יודעים הכל. הפרסונה הזאת, זה אתם עשיתם אותה. אתם בניתם אותה ואתם שקרנים ורמאים. אתם עיתונאים רעים, ואני אדאג שהסיפור הזה ייצא ברומניה כמו שאני רוצה".

למה רומניה לא עוזרת לך?
"את אל תדאגי לי. יש לי תעודת זהות מרומניה ואני באמת אחזור לרומניה".