אמצע חודש נובמבר, ובעוד במדינות אחרות בעולם נמדדות טמפרטורות נמוכות ולא מעט ימי גשם, הרי שבישראל התעוררו אתמול אזרחים רבים ליום נוסף של שרב. גל החום, שהחל כבר ביום רביעי האחרון, נמשך גם בסוף השבוע האחרון והוא צפוי להימשך גם היום ומחר. רק באמצע השבוע הקרוב צפויות הטמפרטורות לרדת.



מהשירות המטאורולוגי בבית דגן נמסר כי בסוף השבוע נמדדו, בכמה אזורים בארץ, טמפרטורות "הגבוהות משמעותית מהממוצע לנובמבר". כך למשל, בקצרין היו אתמול הטמפרטורות גבוהות בשמונה מעלות לעומת הממוצע והן הגיעו ל-31 מעלות. גם בטבריה נמדדו 31 מעלות, לעומת ממוצע של 25 מעלות בנובמבר. בתל אביב נמדדו 32 מעלות, לעומת ממוצע של 28, בבאר שבע 29 מעלות, לעומת ממוצע של 25 ובאילת 32 מעלות, לעומת ממוצע של 28.



היום צפויה ירידה קלה של מעלה אחת או שתיים בלבד במידות החום ומחר תימשך מגמת הירידה, אבל עדיין יהיה חם מהרגיל. רק ביום שלישי כאמור הטמפרטורות צפויות לרדת ולהגיע לממוצע כאשר על פי הצפי, ביום רביעי תימשך מגמת הירידה והטמפרטורות כבר יהיו מתחת לממוצע. למרות הירידה הצפויה במעלות, יצוין כי גשמים עדיין לא נראים במפות המטאורולוגיות והשבוע הקרוב צפוי להיות יבש.