"אני פשוט עדיין המום. שוטרים בבית, אני לא יודע מאיפה להתחיל ומאיפה לסיים. בצהריים הגיע צוות חיפוש עם צו חיפוש חתום מבית המשפט על חיפוש סמים עם חשד לייבוא הפצה וגידול. הרבה היה כתוב, לא הספקתי. אין לי מילה רעה על השוטרים. הם התנהגו באופן אדיב והיו סמל ומופת למשטרת ישראל, לא מצאו כלום ושום דבר. איחרו בארבע שנים... הם אמרו שהם לא יודעים, אבל יש צו חתום על ידי שופט הם לא יודעים מאיפה זה הגיע", כך חשף היום (חמישי) השדר רון קופמן במהלך תוכנית הספורט ב-103FM



בתגובה לסיפור, שאל אותו מאיר איינשטיין, מנחה התוכנית "מי האדם או הגוף שהתלונן נגדך במשטרה ועל סמך התלונה הזו עשו את החיפוש הזה, הסיפור הוא שאתה לא יכול לדעת". קופמן אמר "זכותי לקבל את זהות המתלונן בשני מקרים. אחד זה בסגירת התיק, או אם יש כתב אישום ואז עורך הדין שלך מקבל את כל החומרים".




"יש כמה וכמה השערות, אך יש מניעה מלהעלות אותם לשידור. בסוף אני גם לא רוצה להפיל תיק על אף אחד. בבית שלי מתגורר גם ילד בן ארבע. זה לא מקום לפתוח בו מעבדה. בסופו של דבר שאלת אותם מה הלאה מה קורה עכשיו. הם הסבירו לי שאני אקבל זימון לחקירת משטרה ונראה מה יהיה". לאחר מכן הוסיף בחיוך "אם הם היו באים לפני כמה שנים אולי הם היו מוצאים ראיות".



אריה מליניאק הוסיף בצחוק "לפני שבוע היית כמעט מת בדרך לאיכילוב והיום עשו לך חיפוש". אינשטיין הוסיף: "אריה, מחר יכולים לדפוק אצלך בדלת עם צו חיפוש ולומר שמישהו הגיש עליך תלונה. המתלונן צריך להביא ראיה לכאורה. אין כזה דבר ששופט נותן צו חיפוש לבית ללא ראיה לכאורה. קופמן הוסיף: "גם אני הופתעתי מאוד. זאת פעם ראשונה שמחפשים אצלי בבית. זה שבאמת אדם בגילי פתאום דופקים לו שוטרים שוטרים אדיבים מנומסים שאומרים אנחנו באנו לבצע את העבודה אני מבין אותם. פשוט הבעיה מתחילה איך קורים דברים בסמיכות כל כך גדולה. חשוב לדעת מי עומד מאחורי המפעילות המשטרתית הזאת. בואו נחכה ונראה".



הסיפור המלא מחר במוסף סופהשבוע של מעריב