גל השריפות ברחבי הארץ נמשך: בעיר חיפה ישנם ארבעה מוקדי שריפה, אשר בעקבותם המשטרה החליטה לפנות את שכונות רוממה ורמות ספיר, זאת בגלל התקרבות האש לבתים ובשל סכנה מוחשית לחיי אדם. התושבים ייקלטו באזור קרית אליעזר והדגלים. לכתבה המלאה. עוד פונו בחיפה: תלמידי בית הספר איינשטין - ליבניאלי, תלמידי פיכמן, הבונים ורוממה - לרעות. הורים לתלמידים בעיר יכולים לפנות למוקד 106 העירוני. אוניברסיטת חיפה מפונה גם היא. 

יוון, איטליה, קרואטיה, רוסיה וקפריסין שולחות מטוסי סיוע לישראל. טורקיה פנתה לישראל גם היא, והציע לשלוח מטוס כיבוי גדול. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי הוא מעריך את ההצעה והסיוע מצד ממשלת טורקיה.

שריפה בחיפה

 
החל מהבוקר האש הגיעה גם לאזור מודיעין וכביש 443. האש התקרבה למרכז המסחרי בעיר, ואילצה את התושבים בחלק מהרחובות להישאר בבתיהם. גם ביער אום אל פחם פרצה שריפה שגרמה לפינוי תושבים. למקום הוזנקו שישה מטוסי כיבוי. ביישוב טלמון החל פינוי של 300 תלמידים מבית הספר בישוב. נזק נגרם לשני בתים ומספר כלי רכב.


במוקדי שריפה בנטף, ובשער הגיא פועלים מטוסי כיבוי, ביניהם שלושה שהגיעו מיוון, במטרה לכבות את השריפות. הדליקה בנווה אילן, שפרצה אתמול, נמשכה לתוך הלילה וגם הבוקר, כשעשרות צוותי כיבוי פועלים לכיבויה, כשהתקרבה גם לכביש 1.