אחיו של כדורגלן עבר בכיר הינו בין 18 החשודים שנעצרו היום (שני) בבוקר ע"י יחידת להב 433 של המשטרה, במסגרת פרשה חדשה המכונה "620", החושפת רשת ישראלית שביצעה עבירות הונאה מול חברות בחו"ל, כך הותר היום לפרסום. בעקבות היציאה לשלב הגלוי של החקירה, עוכבו לחקירה גם מעורבים נוספים.



על פי החשד, פעלו העצורים כרשת ש"התמחתה" בהונאות של חברות בחו"ל בהיקף רחב, כל זאת באמצעות שיטות המוכרות בארץ ובעולם, בעיקרן הם הציגו מצגי שווא, כאשר כל מטרתם הינה שאותן חברות יעבירו כספים מחשבונותיהם לחשבונות הרשומים על שמם של מי מהמעורבים.  



צילום ארכיון: אלוני מור



לאחר חקירה סמויה שהתנהלה בחודש האחרון, פשטו הבוקר חוקרי להב 433 על בתיהם של 18 חשודים באשדוד, נתניה, תל אביב, רמלה, טירה, גבעתיים, גן יבנה ואשקלון, וכן על בתי עסק במספר דירות שעל פי החשד שעלה מהחקירה שימשו לביצוע העבירות. החוקרים עזבו את המקום לא לפני שאספו מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, כסף מסמכים וחומרים הרלוונטיים לחקירה.

על פי המשטרה, "בהתאם להתפתחות החקירה, יובאו מי מהחשודים לדיון בבית המשפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם. החקירה, שנמצאת עדיין בראשיתה, מנוהלת בשיתוף פעולה עם יחידת יהלם ברשות המיסים ובסיוע הרשות לניירות ערך ומלווה ע"י הפרקליטות מחוז דרום. במשטרה ביקשו להדגיש: "אנו רואים בחומרה רבה מעורבותם של ישראלים בהונאות בין לאומיות ונמשיך להיאבק בנחישות רבה למיגור התופעה".