האם גננת בגן של "המעיין התורני" בפתח תקווה עודדה ילדים להכות ילדה? כך לפחות טוען ק', בסיפור שפורסם היום (רביעי) ב"המקומון פתח תקווה". "הבת שלי חזרה הביתה ביום שני בשבוע שעבר וסיפרה שהיא שכבה על השטיח וילדים הכו אותה. לדבריה, הגננת המחליפה לא רק שלא התערבה לטובתה, אלא שהיא אף עודדה את הילדים להפליא את מכותיהם בה. וכך במשך דקות ארוכות 34 ילדים בעטו בבת שלי כששכבה על הרצפה".

לדברי האב, בעקבות שיחה שלו עם המפקחת על הגן הובטח לו שהגננת תפוטר. "ביקשו ממני לא להגיש תלונה במשטרה והבטיחו שהיא תפוטר. אבל אתמול הגעתי לגן וראיתי שהיא הגיעה לעבודה כרגיל. כששאלנו למה אמרו לנו: זה בסך הכל ילדים, והם משקרים".

ההורים לא מסתפקים בשימוע
 
בעקבות התלונה של ק', שלדבריו מגובה בעדות של הורים אחרים בגן, ערכה הנהלת הרשת שימוע לגננת, אבל זה לא מספק את ההורים שהתלוננו. "הזמינו אותי לשימוע הזה אבל אני לא מסתפק בפיטורים של הגננת הזאת. אני דורש להגיש תלונה במשטרה על כך שהיא עודדה ילדים להכות את הבת שלי. לא אעבור על כך לסדר היום", אומר ק'.
 

מהנהלת הרשת "המעיין התורני" נמסר בתגובה: "התלונה נבדקה ביסודיות, מפקחת הגנים ביקרה במקום ושמעה את כל הנוגעים בדבר. המסקנות הן חד-משמעיות שלא היה כל עידוד מצד הגננת להכות תלמיד, שזו מציאות הזויה ונוגדת את בסיס החינוך בכלל. ההורים הוזמנו לשיחה עם המפקחת והגננת, אך הם לא הגיעו ואינם מוכנים לשמוע בכלל את הגננת. הנהלת המוסדות מזועזעת מהתנהלות ההורים ומסע ההכפשות שמנהלים נגד הגננת ללא בסיס וללא שמיעת עמדתה".
 
הסיפור המלא היום ב"המקומון פתח תקווה"