טל ואביעד ניסו לענות על השאלה הבוערת: מה קורה בחיי האהבה של ענבל אור? "היא אומרת שהיא לא בזוגיות, אפילו שלדבריה המין הגברי לא מפסיק לנסות", ציטט טל את אשת הנדל"ן הידועה לשמצה: "אני צריכה את הזמן לעצמי. להמוני הגברים שמנסים להתחיל איתי בכל יום, זה לא הזמן המתאים". אביעד ענה ניצל את הבמה להסביר לה את הסיטואציה: "אף אחד לא מנסה להתחיל אתך, אלא אם כן את גרה מול מוסד לחולי נפש", וטל סיכם: "אנחנו יודעים שיש אצלה לא מעט תפיסה לא נכונה של המציאות".





 


פרשת בוכריס: "הייתי שמח לראות אותו בכלא"

צמד השדרנים שוחחו על עסקת הטיעון של אופק בוכריס: "אני זוכר בבירור שהוא אמר ש'אפילו ליטוף לא היה' והנה, בסופו של דבר, היה". התחיל טל את השיחה. אביעד התרעם על העונש, הורדה בדרגה: "זה לא עונש. אמרו שהוא מלח הארץ ולא יכול להיות שהוא ביצע את המעשים, ומה הוא היום? שקרן".
עוד הוסיף "הקלון הציבורי הוא לא עונש. מישהו גנב משהו, זה שהוא נתפס זה לא עונש. הכל בגלל עסקת הטיעון".

טל התייחס לכך שהמתלוננות לא נחקרו בבית המשפט: "כולנו יודעים שאין דרך אנושית בארץ לחקור מתלוננות מין, ואז אתה מקבל קשקוש. מה זה הדבר הזה?" ואמר: "הייתי שמח לראות אותו בכלא". אביעד אמר: "המערכת לא מתייחסת לזה ברצינות, המערכת מסתכלת למילה אל מול מילה לצערי. הרבה פעמים המוצקות של דבר כזה בבית הדין היא בעייתית. לא הושג כלום, אין עונש, תסביר לי איפה העונש?"