האם אב כיסה על הרג בתו? אביה של פעוט בת שנה ושבעה חודשים עוכב היום (רביעי) לחקירה כחשוד במסירת הודאה כוזבת לפשר פציעתה של בתו. היום הביא האב את ילדתו למרפאה ביישוב שגב שלום כשהיא במצב קשה מאד, לטענתו לאחר שנפלה בגרם המדרגות מהקומה השנייה בביתם. אך כשהמשטרה בדקה את נסיבות המקרה עם האב, התגלו בגרסתו סתירות רבות והחוקרים הגיעו למסקנה שמותה של הפעוטה נגרם כתוצאה מפגיעת רכב. לאחר זאת, החליטה המשטרה לעכב את האב והעבירה את חקירת האירוע לטיפול בוחני אגף התנועה במשטרה.



מותה של הפעוטה מצטרף ליום קשה בו נהרגו שני בני אדם בכבישי ישראל. בשעות הבוקר נהרג רוכב אופנוע בן 26 מפגיעת רכב בראש העין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בנוסף אליו, במהלך הלילה, רכב התהפך ועלה באש הלילה בכביש 2, סמוך למכון וינגייט.



ניסיונות ההחייאה בהרוג התאונה סמוך לראש העין. צילום: אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א
ניסיונות ההחייאה בהרוג התאונה סמוך לראש העין. צילום: אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א



חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על פצוע ללא רוח חיים וקבעו את מותו בזירה. פרמדיק מד"א אסף מור מיטרני סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מרוסק לחלוטין שפגע בגשר הולכי הרגל ועלה באש. בתום פעולות הכיבוי אותר ברכב פצוע כשהוא ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



אתמול נפצע ילד בן שלוש באורח קשה לאחר שנפל מחלון בגובה שתי קומות בבניין בערד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב קשה וסובל מפגיעה רב מערכתית. בעקבות האירוע הגיעו שוטרים לזירה, בניסיון לאתר את בני המשפחה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות הנפילה אינן ברורות והן בחקירה.