קטין בן 17 חשוד ברצח ענאן אסמעיל חכרוש בן ה-48, תושב כפר כנא, שהתרחש לפני כשלושה שבועות. המנוח, מהנדס חשמל ואחיינו של הניצב המוסלמי הראשון במשטרה, נרצח לאחר שביצע עבודה בארון חשמל של אמו של הנער החשוד. הסיבה לרצח אינה ידועה. 



כתב האישום נגד הקטין מגולל את האירועים שהתרחשו ב-19 בנובמבר: חכרוש הגיע ביום הרצח לביצוע עבודה בארון חשמל בבית אמו של הנאשם ברצח, יחד עם הנאשם עצמו. הקטין שהכיר את המנוח החליט לפגוע בו ובזמן שהמנוח תיקן את התקלה, יצא הקטין מהבית כשברשותו אקדח והסתתר במטע הזיתים הסמוך. לאחר שהמנוח נכנס לרכבו והחל בנסיעה איטית, הקטין ירה לעבר הרכב שלוש יריות מטווח קצר, ואחד הכדורים פגע בראשו של המנוח ופצע אותו באורח קשה - אנוש. לאחר ניסיונות החייאה, נקבע מותו בבית החולים "פוריה" אליו פונה.



המנוח, ענאן עסמאיל חכרוש. צילום: דוברות המשטרה



בסמוך לאירוע נעצרו שלושה חשודים - האם ושני בניה, בני 17.5,19.5. כאמור, לאחר חקירה מורכבת גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום נגד החשוד הקטין בעבירות של רצח, נשיאת נשק, החזקת נשק ועוד. בנוסף הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים. האם ובנה הבגיר שוחררו בתנאים מגבילים. 



עו"ד סעיד חדד המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הקטין המואשם: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי, הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. הוא מסר גרסה לפיה היה בבית והגיע לזירה רק לאחר הירי. אנו ממתינים לקבלת חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב לאישומים". 



זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה