בני משפחתו, חבריו ומכריו של משה קצב שהו אתמול בביתו בקריית מלאכי והביעו שמחה והתרגשות לקראת שחרורו הצפוי. "נקבל את משה באהבה", אמר רמי עטיה, תושב העיר, המכיר את משפחת קצב עשרות שנים. "מגיע לו לקבל כבוד ואהבה. עוד לא תכננו כיצד לקבל את פניו, אבל אני מאמין שלאחר שישתחרר נעשה לו קבלת פנים גדולה. מגיע לו, אחרי כל מה שהוא עבר. החמירו איתו. שישתחרר כבר".



אתי, חברה של המשפחה, סיפרה: "חמש שנים בכלא זה די והותר. שישחררו אותו כבר. בקריית מלאכי כולם מכירים את כולם. כולם מרוצים ושמחים שמשחררים אותו. חבל שהתהליך היה יותר מדי קשה, אבל העיקר שיחזור הביתה. מדובר באדם בן 72 שאמא שלו, אישה מאוד מבוגרת, מחכה לו".



מישאל, החייט המיתולוגי מהמרכז המסחרי בעיר, שתפר את העניבה של קצב כשהתמנה בשנת 84' לשר, אמר: "משה מיצה את העונש שלו והגיע הזמן שיילך הביתה. מספיק עם הפסטיבל הזה, שכל הזמן מדברים נגד השחרור שלו. קצב היה נשיא של כולנו. כשניקסון היה נשיא ארה"ב נתנו לו חנינה כי העם האמריקאי הוא עם גאה וחשוב היה לו הכבוד של הנשיא. חבל שבזמנו קצב חזר בו מעסקת הטיעון בגלל יועצי אחיתופל. כולם כבר היו שוכחים מזה. הגיע הזמן שיחזור הביתה. הוא כבר ריצה חמש שנים ועוד שנתיים לא יטהרו אותו. הוא לא מסוכן לציבור, ותאמין לי שהוא שילם מחיר מאוד כבד. חמש שנות מאסר לנשיא לשעבר זה כמו 50 שנות מאסר. הוא היה למעלה ונפל, וככל שאתה יותר גבוה, כך הנפילה כואבת יותר".