חקירת הטרגדיה בירושלים: המשטרה מעריכה כי לפחות חלק מהבנות שככל הנראה נרצחו אתמול בידי אמן בדירה בשכנות תלפיות בירושלים, מתו עוד לפני שהאש החלה לבעור בדירה, כך אמר הבוקר (שני) מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי בראיון בגלי צה"ל. מפקד המחוז אמר כי המשטרה פנתה לבית המשפט בבקשה לערוך נתיחה לגופות, על מנת לקובע את סיבת המוות, זאת לאחר שהמשפחה סיבה לבקשה.



ניצב הלוי התייחס גם לשאלת מצבה הנפשי של האם, ואמר כי מהראיות בדירה עולה כי היא נטלה תרופות. לדבריו, צריך לבדוק איך היא הגיעה למצב כזה של לרצוח את בנותיה ומי פיקח עליה. אתמול נודע כי האם, בת 36, קיבלה טיפול פסיכיאטרי משירותי בריאות הנפש בעיר. 



אייל, שאמו גרה בבניין, הגיע אתמול לבקר אותה והיה הראשון להיכנס לדירה השרופה. הוא סיפר בגלי צה"ל כי שהגיע עם אחיו  הם הריחו ריח של שריפה. לדברי המטפלת של אמו, הריח החל כבר בשעות הבוקר. הוא ואחיו חיפשו את מקור הריח, וכעלו לקומה השישית, בה נמצאת הדירה, הם דפקו בדלת, אך זו היתה נעולה. 

"השכן שמע את הדפיקות ופתח את הדלת", סיפר אייל, "שאלתי אותו אם אפשר לעבור ממנו לדירה השכנה והוא אמר שדרך המרפסת. קפצתי למרפסת של הדירה השרופה. הכל היה סגור. פתחתי את הסורג ואת החלון כדי לשחרר עשן. ראיתי את גופת האם תלויה, נראה שהיא התאבדה". 

אייל הוסיף כי בשלב מסוים הגיע האבא למקום והחל לצעוק שהילדים נמצאים בדירה. "ניסיתי להרגיע אותו ואמרתי לו שם לא שם".