תועד ונתפס: גבר כבן 40 מירושלים נעצר בתחילת השבוע בחשד לביצוע שני מעשי שוד חמורים של נשים בעיר רחובות, אשר באחד מהם אף נשברה ידה של קשישה בת 76. בתיעוד שצולם במצלמות האבטחה במקום ופורסם היום (שני) ע"י המשטרה, ניתן לראות את השודד בפעולה ואת הקשישה נופלת לאחר מכן לרצפה בעוצמה. האירוע הראשון התרחש בסוף חודש דצמבר ברחוב הבנים בעיר, כאשר אישה בת 65 עלתה בחדר מדרגות בבניין בו היא גרה. החשוד הגיע אל האישה, נעמד מאחוריה, אחז בצווארה בשתי ידיו והצליח לתלוש מעליה שרשרת זהב ונמלט. כשבועיים לאחר מכן התרחש השוד השני, אירוע עם מאפיינים דומים, כאשר אישה בת 76 שהובילה את בנה בכיסא גלגלים ברחוב הרשנזון נתקלה בשודד. 
תיעוד שוד קשישה ברחובות


דחף והפיל לרצפה
החשוד הלך אחרי האישה עד לכניסה לבניין בו היא גרה, משך אותה בחולצה מאחור, ודחף אותה תוך שהוא מפילה ארצה, ותלש מצווארה שתי שרשראות. כאמור, כתוצאה מהנפילה נשברה ידה של האישה והיא נזקקה לטיפול רפואי.

לאחר חקירה גלויה וסמויה של המשטרה, נלכד החשוד. הוא נחקר והודה במיוחס לו ואף שיחזר את המעשים. בתחילת השבוע הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.