נאומו של שר החינוך נפתלי בנט היום (רביעי) במסגרת הוועידה המשותפת של מרכז השלטון המקומי והקרן הקיימת לישראל, נקטע מספר פעמים על ידי מורים מתוכנית היל"ה (השלמת יסוד ולימודי השכלה) לטיפול בילדים ובבני נוער שנשרו ממסגרות החינוך הפורמליות. מדובר במורים המועסקים במסגרת תוכנית היל"ה כעובדי קבלן שמעוניינים לעבור לתוכנית להעסקה ישירה כדי להבטיח משכורת מלאה.



שירה, שהייתה בכנס, סיפרה ל"מעריב": "השר בנט התחיל לדבר על מבצע 'צוק איתן' ואז קפצו עליו שתי מורות ומורה וצעקו לו - 'אתה מבטיח לנו הבטחות ואתה אף פעם לא עומד בהבטחות האלה'".



על צוק איתן: "להשתמש בדוח ככלי למידה, לא לעריפת ראשים"


במהלך נאומו הספיק בנט להתייחס לפרסום דוח המבקר על צוק איתן, ואמר: "בימים הקרובים יפורסם דוח מבקר המדינה על תפקוד הקברניטים במהלך צוק איתן. דוח זה בעל חשיבות ביטחונית רבה. השאלה היא לא כיצד עלינו להתכונן לאיום המנהרות אליו הגענו לא מוכנים בצוק איתן, אלא מה עושים כדי להיערך להפתעה האסטרטגית הבאה. עלינו להשתמש בדוח ככלי ללמידה ותיקון ולא לעריפת ראשים".



עוד הוסיף בנט: "יושבים כעת בבית מאות אלפי מילואמניקים, לוחמים, הורים לחיילים ומשפחות שכולות. להם אנו חייבים להעניק מנהיגות ביטחונית שקולה ואחראית. צה"ל יודע להילחם, וצה"ל יודע לנצח, כי כשישראל רוצה ניצחון, ישראל מנצחת ואנחנו הפעם ננצח".