חשד לעוקץ המיליונים במגזר החרדי בירושלים בבני ברק. שני חרדים, האחד מוכר בציבור החרדי כיועץ השקעות והשני על פי החשד שותפו למעשי ההונאה והמרמה נעצרו הבוקר (שניי) כחשודים בשימוש במסמכים מזויפים באמצעותם הצליחו להונות ולקבל במרמה מאחד הבנקים בירושלים כ-50 מיליון שקלים.  בינתיים נודע למשטרה על 50 זוגות ומשפחות שנפלו קורבן למעשי התרמית, קיבלו משכנתאות אך הם אינם מסוגלים לעמוד בהחזרים שלהם וזאת מאחר והחשודים כך נטען, הציגו בפני הבנק נתונים כוזבים והגדילו את הכנסותיהם של המבקשים.

חלקם של החשודים, כך עולה מהתלונות מסתכם במאות אלפי שקלים אותם קיבלו כעמלות בגין תיווך במשכנתא והטיפול בקבלתה מהבנק. הנפגע העיקר ככל הנראה הוא הבנק שלא יראה חלק לא מבוטל מהכסף שלו בתקופה הקרובה. בשבועות האחרונים מתנהלת במפלג ההונאה של מחוז ירושלים במשטרה חקירה סמויה בשת"פ עם פקיד השומה חקירות ירושלים והדרום במס הכנסה שעניינה חשד לעבירות מרמה, הונאה , זיוף מסמכים ושימוש במסמך מזויף לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.
 
עם סיומה של החקירה הסמויה ולאחר שנתגבשו הראיות המעלות חשד לביצוע העבירות הנטענות וזאת תוך גיבוי המעשים בממצאים ובמסמכים פשטו בשני בבקר החוקרים על בתי החשודים בירושלים ובבני ברק אספו ראיות נוספות לכאורה וביצעו את מעצרם של השניים שהובאו לחקירה במפלג ההונאה של מחוז ירושלים.
 
השניים חשודים כי פעלו יחדיו בשיטה מתוחכמת ומתואמת כדי להערים על הבנק והוציאו לכאורה במרמה סכומי כספים הנאמדים בשלב זה בכ-50 מיליון שקלים. במשטרה מציינים כי מהחקירה עולה כי עבור כל עסקה קיבלו החשודים 'דמי עמלה' בסך של אלפי שקלים אותם, עפ"י החשד לקחו לכיסם ללא דיווח לרשויות המס.
 

עוד עולה מהחקירה כי בצורה זו ביצעו כ -50 עסקאות מול הבנק וכן עולה חשד לעוד עשרות עסקאות דומות אותם ביצעו מול בנק אחר. כאמור שני החשודים תושב ירושלים ותושב בני ברק, נעצרו הבוקר והובאו לחקירה. בסיומה תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך מעצרם.
במשטרה ציינו כי "מדובר בהונאה מתוחכמת ושיטתית בהיקף עצום שנאמד במיליוני שקלים. הודות לחקירה המשותפת נפעל למצות הדין עם החשודים הן בהיבט הפלילי והן בהיבט הכלכלי".